אא

''המותג שלי טורס לא ייעלם ממפת התיירות''

ביום שאחרי, יעקב לב ארי, הבעלים והמנכ''ל, שמכר את פעילות שלי טורס לתלמה נסיעות ותיירות, ורכשה במקביל גם את פעילות משרד אקסלנט של דליה לב ארי, אומר לפספורטניוז: ''אני מאמין כי עתיד התיירות הוא בגופים תיירותיים גדולים, שייווצרו ממיזוגים ואיחודים''

|| ||

ביום בו עברה הבעלות על פעילות משרד הנסיעות הוותיק 'שלי טורס' מידי המייסד והמנכ"ל, יעקב לב ארי, לידי קבוצת 'תלמה נסיעות ותיירות', יעקב לב ארי עדיין נרגש.

כיצד אתה מרגיש ביום שאחרי?

הרגשה טובה. אני מסיים פרק ומתחיל להתכונן לבאות".

ככה, אחרי שלושים שנה, מפעל חיים, ביום אחד לסגור את הדלת?

"לא. זה לא כל כך פשוט. החוזים נחתמו, אך בכך זה לא נגמר. יש עוד הרבה עבודה על האיחוד עם 'תלמה', על העברה מסודרת של הפעילות שלנו אליהם. אני עוד אצטרך להקדיש הרבה כדי להשלים את האיחוד".

מכרת רק את הפעילות של 'שלי טורס', לא את השם, שהיה ועודנו שם דבר בענף, ובמקביל דליה, גרושתך, מכרה את הפעילות של 'אקסלנט'. אתה מתכונן לעתיד חדש? יש תוכניות?

"עדיין לא החלטתי. יש כל מיני מחשבות ורעיונות. שלי טורס, המותג 'שלי טורס' לא ייעלם ממפת התיירות וסביר להניח שעוד נפגוש אותו".

אם כך, בעצם למה מכרת את הפעילות של החברה?

"עוד מעט אני בן 70. כבר 30 שנה בענף התיירות, וזו בעצם קריירה שנייה שלי, אחרי שירות ממושך בצבא. צריך קצת לעצור ולנוח. וכשאני אומר לנוח, אני לא מתכוון לבטלה. אפשר לנוח גם בעבודה מעניינת".

האם 'שלי טורס' במתכונת הנוכחית מיצתה את עצמה?

"לא. ודאי שלא. אני יחד עם גרושתי, שלי טורס ואקסלנט, עשינו מחזור יפה של 24-25 מיליון דולר. יחד עם זאת, אני מאמין כי עתיד התיירות הוא בגופים תיירותיים גדולים, שייווצרו ממיזוגים ואיחודים. הגודל הוא כוח ועוצמה כלכלית והעתיד שייך לחברות גדולות".

הראיון המלא בגיליון פספורט המודפס .

 

לכתבה, כפי שפורסם לראשונה בפספורניוז:

"תלמה נסיעות ותיירות רכשה את פעילות שלי טורס ואקסלנט"

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: