אא

דלתא איירליינס פועלת למען חודש המודעות לסרטן השד

החברה משיקה את המטוס הוורוד, החושף מראה חדש לחודש המודעות לסרטן השד, המטוס יטוס לאירופה במהלך אוקטובר כחלק מהקמפיין השנתי של החברה לתמיכה בתוכניות המחקר

| |

חברת דלתא איירליינס מציגה את 'המטוס הוורוד' הייעודי של החברה, המציג מראה עדכני לחודש המודעות לסרטן השד, אשר מתחיל היום (ב-1 באוקטובר). 

הבואינג ER767-400, המציג סרט ורוד המלופף סביב גוף המטוס ואת סימן המסחר של קרן המחקר של סרטן השד (BCRF) – הלוגו של הסרט הוורוד סמוך לדלת העלייה למטוס, יטוס ליעדים ברחבי אירופה כחלק מהקמפיין השנתי של דלתא בתמיכה ב-BCRF.

זו השנה ה-11 בה דלתא מציינת את טיסת "המחלימים" השנתית, אשר חלה היום (1 באוקטובר). המטוס הוורוד הצבוע מחדש יטיס יותר מ-140 עובדות דלתא, שהחלימו מסרטן השד, בטיסה הבינלאומית הראשונה מניו יורק למקסיקו סיטי. לרוחב האוקיינוס האטלנטי, המטוס הוורוד של דלתא מתוכנן לטוס בשבועות הקרובים לערים שונות, ביניהן: לונדון, מדריד, אמסטרדם, פרנקפורט וניס.

סנדי גורדון, סגנית נשיא דלתא לשרות בטיסה: ""אנו גאים להציג את המחויבות שלנו למציאת מרפא ברמה הגלובלית, 80,000 העובדים שלנו ברחבי העולם מצפים לקמפיין זה מידי שנה ומתאספים יחדיו למציאת דרכים חדשות וחדשניות ליצירת מודעות ומימון ל-BCRF. אנו אסירי תודה לעובדים וללקוחות שלנו לתשוקה המתמשכת והתמיכה שלהם, משאנו עובדים יחדיו להשמיד את סרטן השד".

מאז 2005 עובדי דלתא, לקוחותיהם, חבריהם ובני משפחותיהם גייסו 9.2 מיליון דולר ל-BCRF, כולל מאמצי השנה שעברה באמצעותם גויסו 1.3 מיליון דולר. התרומות המשותפות אף מימנו את העבודה החיונית של 37 פרויקטי מחקר שונים במשך השנים.

למען העלאה נוספת של המודעות והתמיכה במחקר סרטן השד, עובדי דלתא ילבשו מדים ורודים וימכרו מוצרים ורודים, כולל לימונדה ורודה ואוזניות ורודות, בטיסות ובמועדוני דלתא במהלך חודש אוקטובר. הכנסות מהמוצרים הוורודים של החברה יטיבו עם ה-BCRF.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: