אא

יריד SPA-CE נפתח ב- Hévíz במערב הונגריה

יריד המרפא והספא של מרכז אירופה, השביעי במספר, מתקיים בימים אלה בעיירת הספא הידועה שבהונגריה ומושך אליו מבקרים וקניינים מרחבי העולם

| |

אחד מירידי הספא והמרפא החשובים ביותר באירופה מתקיים בימים אלה בעיירה Hévíz שבהונגריה. ביריד SPA-CE משתתפים נציגי 18 מדינות והוא מארח מגוון ספקי ספא ומרפא ממדינות מרכז אירופה (סלובניה, הונגריה, צ'כיה, סלובקיה וקרואטיה) ומאות קניינים מרחבי העולם, כולל מקנדה וארצות הברית.

יריד SPA-CE, שנוסד ביוזמת אגודת הספא הסלובנית, זוכה להכרה בינלאומית ומתקיים מדי שנה בחודש אוקטובר בסלובניה או בהונגריה. בשנה שעברה התקיים היריד בראדנצי בסלובניה והשנה חזר להונגריה.

איצטוק אלבאואר, מנכ"ל אגודת הספא הסלובנית והמארגן של SPA-CE ציין: "אם מדברים על ספא במרכז אירופה, יריד SPA-CE הוא גולת הכותרת, וזו השנה השביעית ברציפות שהיריד מוכיח את התעצמות ענף תיירות הספא". 

"אנחנו מאוד שמחים שהצלחנו להחזיר את יריד SPA-CE למערב הונגריה", אמר אורסוליה הורבאט, מנכ"ל איגוד Hévíz TDM והמארח הרשמי של האירוע. "ב-Hévíz אנחנו עובדים על קידום האתר ללקוחות בינלאומיים, טיפוח של הטיפול המסורתי כבר יותר מ-220 שנה ושילוב של טיפולי יופי ובריאות המודרניים ביותר לאורחים שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: