אא

בעקבות השעיית טרנסאירו - סוכנים לא יוכלו לעשות דיספיוט על חיובי החברה

יאט׳א מבהירה לסוכנים בעקבות השעיית טרנסאירו:״ סוכנים אשר יש להם מכירות כלשהן או החזרים במהלך חודש ספטמבר אשר בוצעו טרם ניתוק החברה מה- BSP ב- 2 לחודש אוקטובר, לא תהיה כל התחשבנות בין אם חיובית או שלילית עם חברת התעופה דרך ה- BSP״

|| ||

בעקבות ההודעה על השעייתה של חברת התעופה טרנסאירו, יאט"א מפרסמת הודעה לסוכני הנסיעות כיצד עליהם להתנהל לאחר הוצאת החברה ממערכות הBSP.כזכור,  חברת איירפלוט הרוסית, הודיעה שתכבד את כרטיסי הטיסה של נוסעי טרנסאירו לאור הודעת יאט"א השעיית חברת התעופה הרוסית מה-BSP.

ביאט"א עדכנו את הסוכנים בחוזר מיוחד  בו נאמר כי לא יצטרכו להעביר את הסכומים אותם הם חייבים לטרנסאירו, אך גם לא יוכלו לגרוע כל סכום המתייחס לטרנסאיירו. בחוזר המיוחד ששלחה יאט׳א לסוכני הנסיעות בישראל נאמר בין היתר כי: ״ סוכנים אשר יש להם מכירות כלשהן או החזרים במהלך חודש ספטמבר אשר בוצעו טרם ניתוק החברה מה- BSP ב- 2 לחודש אוקטובר, לא תהיה כל התחשבנות בין אם חיובית או שלילית עם חברת התעופה דרך ה- BSP, ועליכם יהיה לא לקחת בחשבון את הסכום של UN המופיע בדוח המכירות לתשלום. הכוונה היא שבמידה והיו מכירות כרטיסים בספטמבר, בין אם נוצלו או לא, נא לא להעביר ל- BSP כל תשלום עבור כרטיסים אלו. במידה וקיבלת זיכוי בחשבון, או שהיתרה שלך היא יתרת זכות מחברת התעופה, לא תוכל לקחת סכום זה בחשבון התשלום ויהיה עליך לקבל את ההחזר ישירות מול חברת התעופה. במידה וכבר בצעת תשלום מלא ל- BSP בימים האחרונים, ובתשלום זה נכללו גם מכירות טרנסאיירו, המשרד יקבל זיכוי בצורת SPCR מ-IATA עם הסכום שהועבר ל- UN. הזיכוי ייכלל בדוח מכירות אוקטובר״ .

ביאט׳א מוסיפים גם כי : ״חשוב לציין כי לא תתאפשר פעולת קיזוז לחברת התעופה מעבר לשתי פעולות הנזכרות לעי"ל. וכל התחשבנות בנוגע למכירות קודמות (לפני ספטמבר) , בין אם מדובר בחיוב עבור כרטיסים שנוצלו, ובין אם מדובר בהחזרים או זיכויים המגיעים לך, יהיה עליך להתנהל ישירות מול חברת התעופה״.

המשמעות הברורה הינה, כי ביום התשלום הקרוב, הסוכן אינו צריך להעביר כספים שהוא חייב לחברת טרנסאיירו, אך גם אינו רשאי להגיש הודעת דיספיוט על חיובי החברה, כולל על סכומים ששולמו מראש בגין טיסות שידוע שלא תתקיימנה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: