אא

המלונאים חוששים מחוק המחייב את דירוג בתי המלון

כדי למנוע את החקיקה גורמים בכירים בענף מנסים לשכנע את הרשתות המלונאיות להצטרף לדירוג וייפגשו עם שר התיירות לוין בניסיון להגיע להבנות בנושא

| |

התרחיש, ממנו חוששים המלונאים, עשוי אולי להתממש, כשהממשלה שוקלת ליזום חקיקת חוק, שיחייב את המלונאים להצטרף לדירוג המלונות. החשש של המלונאים אינו מחיוב הדירוג כשלעצמו, אלא גם מהתקדים, בו המדינה מתערבת בענף באמצעות חוק, שבעתיד עלול אף להכתיב את מחירי המלונות. כדי למנוע את החקיקה הצפויה, גורמים בכירים בענף המלונאות ובהתאחדות המלונות מקיימים דיונים בנושא, ואף צפויים להיפגש בקרוב עם שר התיירות יריב לוין. המטרה לנסות להגיע עם השר לוין להבנות כדי לפתור את נושא הדירוג.

עד היום רק כ-27 בתי מלון הצטרפו לדירוג, שכידוע, לא תפס עד עתה תאוצה. הרשת הגדולה היחידה שהצטרפה לדירוג היא רשת ישרוטל. אי לכך, לפספורטניוז נודע כי בכירים בהתאחדות המלונות, בראשות הנשיא, אלי גונן, מקיימים שיחות עם הרשתות השונות במטרה לשכנע אותן להצטרף לדירוג, מתוך הנחה כי הצטרפות משמעותית תמנע את החקיקה. שר התיירות לוין אמור לקבל בקרוב החלטה בנושא הדירוג, כי גם לו ברור שהמצב הנוכחי, בו הרשתות והמלונות השונים מסרבים להצטרף, לא יכול להימשך. לנוכח המצב עומדות בפני השר שתי חלופות: ליזום חקיקה בנושא או להחליט על ביטול כל נושא הדירוג. בהתאחדות המלונות חוששים שהשר לוין יוביל יוזמת חקיקה בנושא ולא ימהר לבטל את נושא הדירוג.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: