אא

מלון דן תל-אביב אירח את להקת בון ג'ובי

ביום שישי האחרון, נחתה להקת בון ג'ובי בישראל, לרגל הופעתה בפארק הירקון. ג'ון בון ג'ובי, סולן הלהקה, הגיע למלון בהרכב של אנשי צוות ומאבטחים אישיים שעבורם הוקצו 20 מחדרי המלון

| |

להקת בון ג'ובי, נחתה בישראל, ביום שישי האחרון (3.10), לקראת הופעתה בפארק הירקון בישראל.

מלון דן תל אביב, מרשת מלונות דן, אירח את הלהקה וסולן הלהקה ג'ון בון ג'ובי, במשך יומיים. את פניו של הסולן, קיבל איתי אליעז, מנכ"ל המלון. הלהקה, הגיע למלון בהרכב של אנשי צוות ומאבטחים אישיים שעבורם הוקצו 20 מחדרי המלון.

לדברי הנהלת המלון, עוד לפני שהגיעו למלון, העביר סולן הלהקה, מספר בקשות מפורטות, כגון: שהסוויטה תאובזר בכריות סינטטיות, שכל המצעים כולל המגבות יהיו היפואלרגניות. כמו כן, ביקש שלא יהיה בסוויטה אלכוהול, שוקולדים או פרחים, ולפי בקשתו רק מים והרבה.

בנוסף, בון ג'ובי, קבע לעצמו פגישה אישית עם דן שפירו, שגריר ישראל בארה"ב בלובי של המלון. למחרת, ביום המופע, בון ג'ובי, יחד עם כל הצוות שלו יצאו לפארק הירקון להתכונן להופעה, ולאחר המופע, ערך קוקטייל פרטי ל-50 אנשי הצוות שליוו אותו לישראל עד 3:00 בבוקר באחד מאולמות המלון.

אתמול, ביום ראשון, בניגוד לתוכניות המקוריות, החליט בון ג'ובי לעזוב את ישראל ולחזור לארה"ב. לפני עזיבתו את המלון הודה באופן אישי למנכ"ל המלון, איתי אליעז, על האירוח, וחתם בספר האורחים של המלון, בו הוא כתב: "לדן תל-אביב וישראל, תודה שחיכיתם, אני עוד אחזור"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: