אא

גל טרור? לא בענף התיירות!

חרף אירועי הטרור בימים האחרונים בירושלים, מארגני תיירות נכנסת לישראל משדרים "עסקים כרגיל", יוסי פתאל: "ימי שיא בתנועת התיירות הנכנסת"

| |

למרות החשש מביטולי הזמנות ופגיעה בענף תיירות הפנים, בעקבות אירועי הטרור של הימים האחרונים, לשכת מארגני תיירות נכנסת מדווחת על ימי שיא בתנועת התיירות הנכנסת.

על פי הדיווחים מהלשכה, גל הטרור לא הרפה את ידיהם של התיירים המגיעים לישראל, שמגיעים לסייר בארץ. לשכת מארגני תיירות נכנסת, מדווחת על עשרות אלפי תיירים בקבוצות מאורגנות המתיירות ברחבי הארץ ובירושלים ללא כל שינוי בתכניות.

"יש מרחק בין הכותרות למציאות בשטח" אומר פתאל: "הימים האלו והחודשים הבאים הם ימי שיא בתנועת התיירות הנכנסת לישראל, והתנועה הערה של התיירים ברחבי הארץ וירושלים מתנהלת כסדרה, לשביעות רצון התיירים והמארגנים".

עוד אומר פתאל: "אנו נמצאים בקשר עם הגורמים הרלוונטיים ומברכים על הגברת הנוכחות של כוחות הביטחון, שמשדרת ביטחון ושקט למארגני התיירות לישראל. מצד התיירים אין דאגה ואנו מוצאים שיש מרחק בין הכותרות למציאות בשטח ומקווים שהמרחק הזה יישאר ואף יגדל".

לדבריו של פתאל, בימים הקרובים הלשכה תשב עם צמרת משרד התיירות במטרה לחזק את המומנטום החיובי בתנועת התיירות לישראל ברוח סיסמת המשרד: "דווקא עכשיו חופשה בישראל".

"ירושלים - ללא כל שינוי בתכניות"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותלשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: