אא

צפו בוידאו - ג'ניפר אניסטון בפרסומת חדשה לחברת Emirates

מה מטריד את ג'ניפר אניסטון בטיסות עם חברות התעופה האמריקאיות ? בפרסומת החדשה של חברת התעופה Emirates, בה היא מככבת, מופתעת אניסטון לגלות שאין מקלחת או בר, בחברות התעופה בארה"ב

| |

הצטופפות במושב מטוס אמצעי צפוף, והתחככות מביכה עם הנוסע שלצדך, אינה מעסיקות את ג'ניפר אניסטון, שחקנית הוליוודית מפורסמת, שמככבת בפרסומת החדשה של חברת התעופה Emirates מאיחוד האמירויות.

את הכוכבת בפרסומת, מטרידה העובדה כי אין מקלחת במטוסים של חברות התעופה האמריקאיות ואין בר. אניסטון השתכרה סכום של 20 מיליון דולר, עבור תפקידה הקצר בפרסומת, וזרקה קיסם נוסף לאש התחרותית בין חברות התעופה האמריקאיות לבין אלו של המפרץ.  

בפרסומת נראית אניסטון בתוך "סיוט" דמיוני, כשהיא משוטטת בין הדיילים עטופה בחלוק רחצה, תרה אחר המקלחת של המטוס. לשאלתה "היכן המקלחת?" הדיילים פורצים בצחוק ומשיבים שאין מקלחות בחברת התעופה (האמריקאית). "גם בר אין לנו" הם משיבים, ומציעים לפצותה בבוטנים. כשהכוכבת מתעוררת, היא שמחה לגלות שהיא נמצאת על מטוס מפנק של חברת Emirates מדגם A380 המציע מקלחות ובר משקאות לכל נוסע. להמחשת החוויה האולטימטיבית, ג'ניפר שואלת אם ניתן להאריך את הטיסה המפנקת. הפרסומת מגבירה את העימות בין חברות התעופה האמריקאיות לאלו מהמפרץ הפרסי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: