אא

600 חדרי מלון יוקמו במסגרת תכנית חדשה לכיכר אתרים

במסגרת התכנית תיהרס הכיכר הקיימת, וגם מלון לאונרדו ארט (לשעבר מרינה) אותו חוכרת רשת פתאל. חדרי המלון יוקמו במסגרת שלושה מגדלים שיבנו לגובה של עד 36 קומות. רשת מלונות פתאל החלה להפעיל את המלון רק ביולי האחרון ונראה שהיא תהיה אחת המרוויחות מהתכנית

||| |||

מהפכה בכיכר אתרים בת"א.

הוועדה המקומית ת"א-יפו המליצה אתמול (רביעי) בישיבתה להפקיד את תכנית כיכר האתרים החדשה אשר תאפשר את שיקום הכיכר וחיבור רצועת החוף לשדרות בן גוריון. במסגרת התכנית החדשה יוקמו 3 מגדלים בגובה של עד 36 קומות ממפלס הרחוב.

במסגרת המגדלים יוקמו עד 340 יחידות דיור למגורים בשטח ממוצע של 80 מ"ר לדירה, וכ-600 חדרי מלון. התכנית כוללת את הריסת כיכר אתרים הקיימת תוך ביטול שיקוע הכביש.

דיור למגורים בשטח ממוצע של 80 מ"ר לדירה

רשת פתאל חכרה רק לאחרונה את מלון מרינה אותו הפכה למלון לאונרדו ארט. במלון כיום 160 חדרים, ורשת פתאל לקחה את זכויות הניהול של המלון לתקופה של 10 שנים ועוד אופציה לחמש שנים נוספות. פתאל החלה להפעיל את המלון ב-19 ליולי השנה. ייקח מספר שנים עד שהתכנית תצא אל הפועל והכיכר תיהרס כולל המלון אותו מפעילה פתאל. נראה שפתאל תהיה אחת המרוויחות מהתכנית שהיא בעתיד תוכל להפעיל מלון בן 600 חדרים במקום 160 חדרים שיש בו כיום.

 שיקום הכיכר וחיבור רצועת החוף לשדרות בן גוריון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: