אא

ג'רי סיינפלד – במופע LIVE בישראל

הקומיקאי מגיע להופעה בישראל היכל מנורה מבטחים במסגרת סיבוב הופעות עולמי. חברי הנוסע המתמיד ובעל FLY CARD יהיו הראשונים להשיג כרטיס במכירה מוקדמת ובלעדית עד אחה"צ יום שישי 9.10.15

| |

לראשונה בקריירה ארוכת שנים, יגיע ג'רי סיינפלד להופעה בהיכל מנורה מבטחים ב- 19 בדצמבר 2015, במסגרת סיבוב הופעות עולמי.  

סיינפלד, נולד בברוקלין בשנת 1954, למשפחה יהודית ממוצא הונגרי סורי, בקורות חייו ניתן למצוא ביקור קצר בישראל בהיותו בן 15 כמתנדב בקיבוץ סער. את לימודי התואר שלו עשה בתקשורת ובתיאטרון ובמכללה בה למד החל לפתח את סגנון הסטנד אפ שלו. לאחר סיום לימודיו החל להופיע כסטנדאפיסט ואף הוזמן להופעת אורח בתוכניות של ג'וני קרסון ודיוויד לטרמן.

המפנה הגדול של חייו היה עת חבר לחברו לארי דייוויד ליצירת פרק הפיילוט של הסדרה סיינפלד עבור NBC. הצלחת הסדרה הייתה פנומנלית. היא שודרה במשך 9 עונות וכללה 180 פרקים. מיליוני צופים בכל רחבי העולם התאהבו בסיפורם של ג'רי, איילין, קוזמו וג'ורג' קוסטנזה הדמויות המובילות של הסדרה  והיא הפכה לאחת מסדרות הטלוויזיה הנצפות ביותר בארצות הברית ובעולם כולו. בפרק הסיום של הסדרה צפו 76 מיליון צופים!

עם סיום הסדרה יצא סיינפלד לסיבוב הופעות, הפיק סרט תעודה "הקומיקאי", כתב ספרים המבוססים על חומרים מהופעותיו, הפיק וכיכב בתפקיד הראשי בסרט אנימציה "כוורת בסרט" והשתתף בתפקידי אורח בסדרות ובתוכניות שונות. לפני שלוש שנים השיק סדרה אינטרנטית "קומיקאים במכוניות שותים קפה"

ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד וכרטיס האשראי FLY CARD: ״עם השקת תכנית המועדון החדשה ללקוחותינו, הבטחנו להעשיר את עולם ההטבות שהם נהנים ממנו, גם מעבר לעולם התעופה ולהעניק להם ערך מוסף במגוון עולמות תוכן. בזכות המכירה המוקדמת יוכלו חברי מועדון הנוסע המתמיד ומחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD להבטיח לעצמם את המקומות הטובים ביותר בהיכל".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: