אא

חיים צוף וקובי מימיון משתלטים על מלון הנסיכה באילת

חברת החברות נצבא הנשלטת בידי איש העסקים חיים צוף, תשקיע 250 מיליון שקל במלון, חלק מהסכום ברכישת מניות וחלק בהלוואת בעלים. ששווי המלון בעסקה 285 מיליון שקל

קבוצת נצבא, הנשלטת על ידי חברת איירפורט סיטי, משתלטת על מלון הנסיכה באילת. הקבוצה רוכשת 60% ממניות חברת לקסן, שהיא הבעלים של המלון. נצבא ואיירפורט סיטי הן שתי חברות הנדל"ן הגדולות בקבוצת יואל, אשר על פי רישומי הבורסה, נשלטת בידי איש העסקים חיים צוף, מקורבו של קובי מימון חברו הטוב של שר האוצר, משה כחלון. עורכי הדין של מימון טוענים כי הוא אינו בעל שליטה בקבוצה, אלא משמש רק יועץ חיצוני לה. לפי עדותו של כחלון במשפט הגירושין של מימון ידידו, מימון הוא דומיננטי בעסקי הקבוצה.

מלון הנסיכה באילת, יועד להימכר במסגרת כינוס נכסים- בגין חוב של 190 מיליון שקל לבנק הפועלים, לחברת ספונטרול מקפריסין, אך ימים ספורים לפני הדיון שבו היתה אמורה להיות מאושרת המכירה, נסגרה העסקה עם נצבא. 

נקבוצת צבא תשקיע 250 מיליון שקל במלון, חלק ברכישת מניות וחלק בהלוואת בעלים, כששווי המלון בעסקה הוא 285 מיליון שקל. השלמת העסקה מותנית באישור הממונה על ההגבלים. נצבא ולקסן מנהלות מו"מ מול כמה חברות ניהול של מלונות, כדי למנוע את סגירת המלון בסוף החודש, מועד הפסקת ההתקשרות עם רשת ישרוטל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: