אא

נורוויג'ן אייר תציע טיסות בעלות 69$ מאירופה לארה"ב

חברת נורוויג'ן אייר, המפעילה בין היתר טיסות מתל אביב לדנמרק, מתכוונת לשבור את שוק התעופה ולטוס מיעדים נוספים באירופה לניו יורק ולוס אנג'לס, במחיר של החל מ 69$ לכל כיוון. הטיסות המוזלות צפויות להיכנס עד שנת 2017

 צילום: 123RF צילום: 123RF

חברת התעופה נורוויג'ן אייר, הודיעה היום (ראשון), כי בכוונתה למכור כרטיסי טיסה מוזלים מאירופה לארה"ב במחיר של החל מ-69 דולרים בלבד לכל כיוון. לפי דברי יו"ר החברה, ביורן קיוס, בכוונתה להציע טיסות מארה"ב, לאידנבורג ולברגן בנורבגיה, בשדות תעופה "דלי" שירות בינלאומי, כגון נמל התעופה ווסטצ'סטר קאונטי בניו יורק ונמל התעופה הבינלאומי ברדלי בקונטיקט. המחיר לטיסה הלוך-חזור יעמוד על כ-300 דולרים בממוצע.

"המחירים הממוצעים לטיסות אלו בחברת נורוויג'ן אייר עומדים על כ- 300 דולר לנסיעה הלוך ושוב." אומר ביורן קיוס, יו"ר החברה, שמוסיף כי: "זאת לעומת התעריפים של יתר החברות בנורבגיה, המגיעים עד ליותר מ 500 דולר הלוך ושוב, בשל העמלות הגבוהות המוטלות על אותן החברות, משדות התעופה העמוסים יותר".

התוכנית להורדת מחירי הטיסות, היא חלק ממהלך נרחב של חברת נורוויג'ן אייר, להוריד מחירים ולהצטרף לחברות הדגל המסורתיות השולטות בטיסות הטרנס-אטלנטיות. לדברי קיוס, בעוד חברות תעופה כגון לופטהנזה, מציעות למטיילים מאות יעדים באמצעות קונקשיינים המחייבים מעבר בשדה תעופה, נורוויג'ן אייר שמה לה למטרה להציע טיסות ללא עצירה, לערים קטנות ולהנגיש את האוקיינוס האטלנטי כך שיהיה יעד נפוץ יותר, כמו גם לשמור על עלויות נמוכות. קיוס הוסיף כי: "אני סבור שאת ההשפעה של המהלך נראה בטווח של כחמש שנים".

חברת נורוויג'ן אייר מחזיקה צי מטוסים של מאה מטוסי בואינג 737 מקס ג'ט, והיא אמורה לקבל עוד חמישה מטוסים עד שנת 2,017 הוסיף כי: "הרגולטורים יצטרך להסכים להקמת תחנות מכס בשדות תעופה אזוריים בארה"ב, על מנת לטפל בתעבורה בינלאומית, אם כי אני לא רואה בעיה בכך."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: