אא

ירידה של כ-25% בהזמנות עתידיות של תיירים

לשכת מארגני תיירות נכנסת בישראל ערכה בדיקה בקרב חבריה וממנה עולה כי ישנה ירידה 25% בהזמנות תיירים בודדים לישראל. על פי הערכות, באם יימשך המצב הביטחוני הנוכחי צפוייה התיירות הנכנסת לישראל לספוג ירידה משמעותית עוד יותר

| |

מי שחשב שהמצב הביטחוני הקשה ששורר בערי ישראל לא ישפיע מהר מאד על התיירות הנכנסת לישראל, היה כנראה אופטימי מדי.

בבדיקה שעשתה לשכת מארגני תיירות נכנסת בקרב החברים, עולה תמונת מצב קשה מאד של ירידה של כ-25% בהזמנות חדשות של תיירים בודדים לישראל. אם המצב הביטחוני יימשך עוד זמן, הצפי הוא שמספר התיירים שיגיעו לישראל שגם בימים שקטים יותר אינו משהו שאפשר להתפאר בו, רק ילך וירד.

בכל מה שנוגע לגבי קבוצות של תיירים, להם ישנה אפשרות לבטל ממש עד הרגע האחרון, ולכן עוד לא רואים גלי ביטולים גדולים של קבוצות, אך הצפי הוא שאם המצב הביטחוני יימשך בפיגועים המתרחשים כל יום, והתמונות הקשות העולות על מסכי הטלויזיה ובעיתונים ברחבי העולם, הרי שאין ספק שגם בקבוצות התיירים צפוי גל של ביטולים.

לא מעט גורמים ובינהם משרד התיירות, טוענים שיש תיירים בישראל והתמונה המוצגת בתקשורת הרבה יותר קודרת מהמצב האמיתי, אבל העובדות הן שהתיירים הנמצאים כאן בימים אלו, הינם כאלו שהגיעו לישראל לפני פרוץ הארועים הקשים או שכבר לא היו יכולים לבטל את הזמונותיהם, או כאלה שיש להם כרטיסי טיסה חזרה ולא יכולים להקדים. לאנשי ענף התיירות ברור שכאשר התיירים האלו יעזבו את ישראל, תלך ותקטן התנועה של תיירים המגיעים לישראל במידה ולא יכול שינוי במצב הביטחוני השורר בימים אלו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: