אא

טקס אזכרה לשר התיירות רחבעם זאבי ז"ל התקיים היום בהר הרצל

במלאת 14 שנים להירצחו של שר התיירות לשעבר וח"כ רחבעם זאבי, התקיים היום בצהריים טקס אזכרה לזכרו. בטקס השתתפו נשיא המדינה, ראובן ריבלין, ושר התיירות יריב לוין שהחליף את ראש הממשלה שנעדר עקב המצב הבטחוני

|| ||

טקס לזכרו של רחבעם זאבי (גנדי), התקיים היום בשעה 15:00 בצהריים ובו נכחו שר התיירות יריב לוין,  שופט בימ"ש עליון אורי שוהם, סגן יושב ראש הכנסת, יצחק וקנין, בני משפחת זאבי וחברי כנסת.

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, נשא דברים לזכרו של רחבעם זאבי: "אנו עומדים בפני מערכה אכזרית קשה ונוספת במאבק שלנו על ירושלים, על הארץ הזאת, על הבית הלאומי שלנו- חמושים בראש ובראשונה בצדקת דרכנו, לכן הבסנו את אויבינו ולכן נמשיך להילחם ולנצח." 

בטרם החל את דבריו הניח הנשיא אבן על קברו של רחבעם זאבי (גנדי) ז"ל ובפתח דבריו התייחס לאירועי הטרור בימים האחרונים ואמר: "אנחנו נמצאים בשעה קשה, וזו שעה שקודם כל מבקשת את היחד. אנחנו עומדים בפני מערכה אכזרית קשה ונוספת במאבק שלנו על ירושלים, על הארץ הזאת, על הבית הלאומי שלנו. אנחנו חמושים בראש ובראשונה בצדקת דרכנו. לכן הבסנו את אויבינו ולכן נמשיך להילחם ולנצח. אני שולח מכאן רפואה שלמה לפצועים, ומחזק את ידי כוחות הביטחון. לבנו עם משפחות ההרוגים, שהנורא מכל אירע להן, אנחנו עימן באבלן הכבד."

הנשיא המשיך את דבריו ואמר: "רחבעם היה קרוץ מהחומר של מנהיגים הפונים מטה ומעלה: עיניהם נישאות מעלה, בחזון וראיה רחוקה ושורשיהם נטועים עמוק- עמוק באדמה הנוראה והנפלאה הזאת. חלפו 14 שנה מאז היום האיום ההוא ואנחנו עדיין חסרים את דמותו, טוב היה לנו כשהיה לנו נביא ומוכיח בשער, גם כשהתווכחנו. טוב היה לנו כשהיה לנו גנדי עם לב שהכיל ארץ רחבה ועם רחב ואהבה יוקדת לשניהם. ולי לא נותר אלא לחתום, במילים אותן נשא תמיד על שפתיו: 'ה' עוז לעמו ייתן, ה' יברך את עמו בשלום'."

בתום דבריו חיבק הנשיא בחום את אלמנתו של זאבי ז"ל, יעל ולחץ את ידי בני משפחתו. לאחר מכן הניח הנשיא זר.


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: