אא

ספינת אקספלורר אוף דה סיז ביטלה את הגעתה לישראל

ספינת השייט של רויאל קריביאן הנושאת 3,000 נוסעים ביטלה את הגעתה לישראל, בשל המצב הביטחוני. ספינות תיירים נוספות מבטלות, אחרות מעבירות מאשדוד לחיפה. אורי שנבל: "בחודש אוקטובר תוכננו להגיע לישראל עשרות אלפי תיירים..."

| |

ספינת הקרוזים אקספלורר אוף דה סיז שהייתה אמורה להשיט 3,000 תיירים לנמל אשדוד הודיעה על ביטול הגעתה לישראל. זאת בשל המצב הביטחוני בארץ, שהתחיל להשפיע גם על ענף הקרוזים הבינלאומי.

ספינות נוספות אף הן הסירות את ישראל ממפת השייט. אחרות שינו את יעד העגינה, מנמל אשדוד לנמל חיפה, מה שמבטל את הטיולים שתוכננו לאותם תיירים, לירושלים ונצרת. פירוש הדבר הפסד של הרבה מאד כסף למשק הישראלי, הכנסות מכל אותם אתרים תיירותיים בארץ, חברות הסעה, מדריכי טיולים, מסעדות ואטרקציות נוספות, שכעת יחסרו את התיירים שלא יגיעו.

גורמים בענף השייט צופים כי זו רק ההתחלה של הפגיעה בתיירות הפנים ואם המצב הביטחוני לא יירגע בתקופה הקרובה, ספינות הקרוזים יפסיקו להגיע לכאן בכלל. 

אורי שנבל מנכ"ל פנורמה החברה לתיירות הפלגות אומר: "בחודש אוקטובר תוכננו להגיע הנה מספר רב של אוניות תיירים, שהיו אמורות להביא איתן עשרות אלפי תיירים לישראל. אתמול קיבלנו הודעה שחברת רויאל ביטלה את הביקור של האוניה אקספלורר לאשדוד, לאור המצב והאוניה לא תעגון בארץ אלא תמשיך בדרכה. גם חברות קוסטה ותומפסון שינו את מסלולי האוניות שהיו אמורות לעגון בסופ"ש הקרוב באשדוד והפנו אותן לעגינה בחיפה, על מנת להימנע מקירבה לירושלים." 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: