אא

משרד החוץ הבריטי פרסם אזהרת מסע לישראל

בשל האירועים הבטחוניים מפרסם משרד החוץ הבריטי אזהרת מסע לישראל תחת רמת סיכון גבוהה. "איום גבוה מהטרור". האזהרה מתייחסת "לשטחי ישראל ולשטחים הפלסטיניים הכבושים"

|| ||

משרד החוץ הבריטי מפרסם אזהרת מסע לישראל בשל האירועים הבטחוניים.

בעדכון המתפרסם באתר האון ליין של משרד החוץ הבריטי, דווח על אירועים אלימים בגדה המערבית ואפשרות להפגנות ואירועי אלימות נוספים. אתר משרד החוץ קורא לערנותו של הנוסע הבריטי ומבקש ממנו "לשקול בטרם הנסיעה, אפשרות של תקריות נוספות בגדה המערבית, כולל מזרח ירושלים והעיר העתיקה." האזהרה מתייחסת לשטחי ישראל ולשטחים הפלסטיניים הכבושים. המשרד ממליץ להימנע נגד נסיעות ל: עזה, חוות שבעא, ע'ג'ר, הקו הכחול ממזרח למטולה כולל הקצה הצפוני של העיר, השטח שממזרח לכביש 98 ולאורך הגבול הסורי. המשרד מזהיר המצב הביטחוני בישראל ובשטחים הכבושים דינמי ומשתנה מהר, כמו גם מתוח ובלתי צפוי ועל הנוסעים לישראל להתעדכן בדיווחים מהתקשורת וממשרדי נסיעות מקומיים. עוד מציין המשרד הבריטי באזהרה כי, נרשמו מספר אירועים אלימים בישראל ובגדה המערבית, בתוכם מזרח ירושלים והעיר העתיקה, בשבועות האחרונים. עוד בהנרשם מספר גבוה של אירועי דקירה, ירי, הצתה ויידוי אבנים, התקפות על אנשים ועל כלי רכב, כמו גם עימותים אלימים בין מפגינים לבין כוחות ביטחון ישראליים. וכן כי קיים סיכון שתיירים או עוברי אורח עשויים להיקלע לאירועים כאלו ועל הנוסע לעמוד על המשמר בכל העת.

עוד נרשם באזהרה כי המתחים יישארו גבוהים בתקופה זו באזורי הגדה המערבית, כולל מזרח ירושלים והעיר העתיקה. מוסיף משרד החוץ הבריטי: "יש לקחת בחשבון סגירת כבישים ומחסומים רבים ברחבי הגדה המערבית. הכניסות לעיר העתיקה עשויות להיות כפופות לבדיקות ומחסומים. בשל ההפגנות האלימות שהתקיימו ברשויות ערביות ברחבי הארץ, קיים פוטנציאל להפגנות נוספות, לכן על הנוסע להימנע מקרבת מפגשים רבי משתתפים".

בכל מה שקשור לנסיעה בתחבורה ציבורית נאמר באזהרה:"על הנוסע לעמוד על המשמר בעת שימוש בתחבורה ציבורית, בפרט במוקדי תחבורה, ובמידה והתכוון להשתמש ברכבת הקלה בירושלים המזרחית ובאוטובוסים באזור תל האביב,  ייתכן וירצה לשקול שימוש באמצעי תחבורה אחר".

עוד מצויין באזהרת המסע כי :"חשוב להיות ערני בעת השימוש בכביש 443 בין תל אביב וירושלים, נרשמו דיווחים של שליכת אבנים ובקבוקי תבערה לעבר מכוניות בכביש זה. רקטות נורו מרצועת עזה לעבר ישראל בימים האחרונים, לכן ירי רקטות נוסף הוא אפשרי ועל הנוסע להכיר את פעולות הבטיחות שעליו לנקוט, במקרה אזעקה. בצפון הארץ עדיין יש סיכון של רקטות מקריות או מכוונות או פצצות מרגמה מסוריה. נא להיזהר בעת נסיעה באזורי הגליל העליון ורמת הגולן.על הנוסע  להיות ערני במיוחד לאחר תפילות יום שישי וחגים דתיים, כמו גם הפגנות וצורות אחרות של תסיסה אזרחית, אשר יכולות להתרחש בהתראה קצרה ולעתים קרובות הופכות אלימות. צפויה להיות נוכחות ביטחונית ישראלית כבדה. חשוב להיות ערני במיוחד במחסום קלנדיה בין מזרח ירושלים וברמאללה, באזורים קרובים למחנות פליטים, וסביב התנחלויות ישראליות, וכן בערים ג'נין, שכם, רמאללה וחברון. אישורי ויזה ודרישות כניסה אחרות הן נושא מורכב כעת. על הנוסע לוודא כי הוא מודע למדיניות ההגירה הישראלית בטרם הנסיעה ולקחת בחשבון שיידרש זמן נוסף לקבלת אישורי כניסה בשל נהלי אבטחה מוגברים ובדיקות בשדות התעופה הישראלים".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: