אא

יעל תמיר עוזבת את גוליבר

לאחר 12 שנים בחברת גוליבר, הודיעה סמנכ״לית המסחר והתפעול של חברת התיירות האינטרנטית על עזיבתה את התפקיד. תמיר:״ החלטתי לצאת לדרך חדשה״. זיו רוזן מנכ״ל גוליבר: ״תמיר הינה אחת מאבני היסוד של החברה״

שינויים בחברת התיירות גוליבר.

יעל תמיר, סמנכ"לית הסחר והתפעול בחברת התיירות גוליבר מסיימת את תפקידה לאחר 12 שנים בהם שימשה במגוון תפקידים רחב. תמיר הודיעה להנהלת החברה על החלטתה לעזוב את תפקידה כבר לפני מספר חודשים, אולם החליטה להמשיך בתפקידה עד לתום עונת התיירות שהסתיימה לא מכבר.

זיו רוזן, מנכ"ל גוליבר ציין כי הוא מבקש להודות בחום ליעל, על השנים הרבות בהן פעלה בחברה ״במקצועיות ובמסירות׳. רוזן אמר לפספורטניוז כי: יעל היא אחת מאבני היסוד של החברה ואין ספק שהיא גורם מקצועי מהשורה הראשונה״.

יעל תמיר אמרה כי היא מבקשת להודות לרוזן ולראשי החברה על השנים ועל ההזדמנות שניתנו לה לעבוד בחברת גוליבר וכי הינה ״שמחה וגאה לסיים את תפקידה בשנת שיא לחברה״. תמיר ציינה שטרם קיבלה החלטה סופית לגבי תפקידה הבא והינה בוחנת בשלב זה את דרכה. תמיר: ״עבדתי 12 שנים בגוליבר, לפני כן 7 שנים בארקיע וכעת החלטתי ולצאת לדרך חדשה. טרם החלטתי לאן אלך הלאה, אולם זו תהיה הפוגה קצרה, של כחודשיים שלושה בלבד״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: