אא

דירוג BDI לתחבורה: אל על ראשונה, ישראייר שביעית, ארקיע תשיעית

אל על שומרת על הבכורה, ישראייר שומרת על המיקום בו דורגה בשנת 2014 וארקיע יורדת מקום אחד בדירוג. חברת מנו ספנות המדורגת במקום השמיני החליפה מקומות עם חברת ארקיע

| |

חברת אל על שמרה על הבכורה בדירוג BDI COFACE  לתחבורה לשנת 2015. שתי חברות תעופה ישראליות נוספות: ישראייר ששומרת על המקום השביעי בו דורגה בשנת 2014, ומקדימה את חברת ארקיע שירדה השנה מקום, ומדורגת במקום התשיעי.

חברת ק.א.ל למטענים, מדורגת במקום העשירי בו דורגה אשתקד. חברת מנו ספנות של משה מנו, משפרת עמדות ועלתה למקום השמיני ולמעשה החליפה מקומות עם חברת ארקיע.

החברות המדורגות אחרי אל על בצמרת הן: צים במקום השני, רכבת ישראל שלישית, תעבורה אחזקות רביעית, ואגד במקום החמישי.

מי שסוגרת את הרשימה היא חברת הספנות אלאלוף ספנות המדורגת במקום הארבע עשרה, כאשר בדירוג שנה שעברה החברה מוקמה במקום האחד עשר.

לפי הטבלה, חברת ק.א.ל  היא זו שמייצרת הכי הרבה כסף לפי עובד, 4.472 מיליון שקל מחזור לעובד, כאשר מועסקים בה 120 עובדים, ואילו ישראייר מדורגת בפרמטר הזה במקום הרביעי עם 1.459 מיליון שקל מחזור לעובד עם 466 מועסקים. חברת אל על מדורגת במחזור לעובד במקום החמישי עם 1.257 מיליון שקל מחזור לעובד כאשר מועסקים 5,923 עובדים, וארקיע בפרמטר הזה מדורגת שישית אחרי אל על עם 1,000,000 שקל מחזור לעובד לפי 600 מועסקים.

 

  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: