אא

סינגפור איירליינס מחדשת טיסות ללא עצירה

חברת התעופה הודיעה כי עד שנת 2018 תחדש טיסות ללא עצירה בנות 18 שעות מארה"ב לסינגפור. ג'יימס בוייד דובר החברה: "המהלך מדגיש את מחויבותנו לשוק האמריקאי."

| |

מסלול ניוארק/לקס- סינגפור (ניו-יורק/לוס אנג'לס) שאורך כ- 18 שעות, יחודש בשנים הקרובות, לאחר שהופסק על ידי חברת התעופה הסינגפורית, בשנת 2013.

לטענת חברת סינגפור איירליינס, אנשי העסקים מעוניינים לחדש את המסלולים הללו, כיוון שהם חוסכים עבורם זמן עצירה בשדה תעופה. החברה הודיעה כי עד שנת 2018, תחדש את המסלולים בטיסות ללא עצירה במטוס האיירבוס החדש A350-900ULR. מסלול ניוארק-סינגפור אורך כ 18-19 שעות טיסה, תלוי ברוחות. מסלול לוס אנג'לס-סינגפור, קצר יותר בכ-שעה.

חידוש מסלולים אלו, הוא בבחינת חדשות טובות ביותר לאנשי עסקים, להם החיסכון בזמן, הוא יתרון מבורך. כיום הטיסות של חברת סינגפור איירליינס מארה"ב לסינגפור עוברות דרך פרנקפורט, מוסקבה, סיאול וטוקיו, תחנות ביניים לצורך תדלוק הכרוכות בזמן נסיעה נוסף לאנשים הטסים לכיוון דרום מזרח אסיה.

ג'יימס בוייד הדובר של סינגפור איירלינס אומר: "הטיסות ללא הפסקה שהוצאנו היו מוכרות היטב ומוערכות בקרב אנשי עסקים וחידוש שירותים אלו כעת באמצעות מטוסים חדשים, מדגיש את מחויבותנו לשוק האמריקאי."

טיסת ניוארק-סינגפור היא המסלול המסחרי ללא עצירה, הארוך ביותר שקיים. כיום דלק סילוני הוא זול בהרבה, מאשר בשנת 2013 ומטוס האיירבוס החדש מבוסס במידה רבה על חומרים מורכבים, ההופכים את המטוסים קלים יותר ובכך מופחתת צריכת הדלק.

 

.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: