אא

מלון 'אמריקן קולוני' נבחר למלון הבוטיק המוביל בישראל

המגזין – 'World Travel Awards' בחר בפעם השנייה במלון בתואר היוקרתי. מנכ'ל המלון: זוהי זכייתנו השניה בתואר שנחשב כאוסקר של תעשיית התיירות בעולם'

| |

מלון 'אמריקן קולוני' הירושלמי נבחר למלון הבוטיק המוביל בישראל לשנת 2015. זו הפעם השנייה בה זוכה מלון 'אמריקן קולוני' בתואר היוקרתי. 

World Travel Awards הינו מותג עולמי הידוע כסימן היכר של איכות ומצוינות בתעשיית התיירות. המגזין חוגג 22 שנות פעילות. בכל שנה נבחרים מוסדות התיירות המובילים בעולם על ידי אנשי מקצוע וצרכנים מתחום התיירות עם מעל ל-650,000 הצבעות. 

מנכ”ל המלון, תומאס ברונטאלי, ציין הבוקר בעקבות הזכייה בפרס היוקרתי “אנו גאים מאוד על בחירת אמריקן קולוני למלון הבוטיק המצטיין לשנת 2015 בישראל ועל הבעת האמון וההערכה מצד הארגון World Travel Awards. נציין כי זוהי זכייתינו השניה בתואר שנחשב כאוסקר של תעשיית התיירות בעולם. בשנים האחרונות ביצע המלון שורה של שינויים, שיפוצים ושדרוגים במטרה לתת חוויה מיוחדת וטובה לאורחינו. התוצאות בהחלט ניכרות בשטח. אני מבטיח כי נמשיך לשמור על רמת השירות הגבוהה ועל האווירה וחווית האירוח הייחודית כל כך למלון. אני מזמין את הקהל המקומי להגיע אלינו גם בימים אלה ולהתרשם מרמת האירוח, השירות והקולינריה שמעניק המלון”.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: