אא

מסביב לעולם במלון צף

לא עוד טיולי תרמילאים ואכסניות לצד הדרך. חברת גורדון פרייבט מציעה אלטרנטיבה יוקרתית לטיולי תרמילאים ליעדים אקזוטים. משיקה שיט בספינת פאר ליעדים פרו, הודו, מיאנמר, וויאטנם וקמבודיה

עבור אותם אנשים שאינם מעוניינים להתפשר על איכות הלינה והטיולים שלהם, משיקה חברת גורדון פרייבט, מסלולי שיט אקזוטיים על ספינת פאר יוקרתית המשמשת מלון צף.

בשנים האחרונות הפך שייט הנהרות לטרנד פופולרי בקרב מטיילים בעולם והמטייל הישראלי בפרט. בהתאם לכך חברת גורדון פרייבט משיקה לחורף הקרוב, מסע שייט מפואר. הספינה עושה את דרכה לאורך הנהר ועוגנת כל יום ביעד אקזוטי שונה, בנהרות אקזוטיים בעולם: נהר האמזונס בפרו, הגנגס בהודו, נהר האירוואדי במיאנמר, והמקונג שעובר בוויאטנם ובקמבודיה.

עד היום, יעדים אלו היו נגישים לקהל התרמילאים בתנאים בהם נאלצו להתפשר על רמת הלינה והטיולים. כעת, מוצעים יעדים אלו ברמה הגבוהה ביותר, דרך ספינות יוקרה של חברת השייט Haimark ברמת חמישה כוכבים, עם פנסיון מלא ולינה בסוויטות מפוארות.

במהלך הטיול מוצעים סיורי חוף וטיולי עומק גיאוגרפיים העוברים דרך אוצרות הטבע, ההיסטוריה והתרבות של מדינות אקזוטיות אלה, כגון הטאג' מאהל, דלהי וג'איפור בהודו, מקדשי אנקור בקמבודיה, המאצ'ו פיצ'ו ושמורות הטבע הפראיות בפרו, הפגודות של יאנגון ומנדליי במיאנמר, ועוד. במהלך הסיורים נערכים מפגשים מרתקים עם שבטים, כפרים מקומיים, טקסים, בעלי מלאכה ומסורות שנשמרו אלפי שנים.

טיול במלון צף פוטר את המטייל מההתעסקות בכל נושאי תפעול הטיול, ניווטים ונסיעות, ומציע מנגד שהייה בתנאים של מלון יוקרה מפנק ואירוח ברמה גבוהה, תוך שילוב טיולי עומק גיאוגרפיים מאת מיטב המדריכים. על הספינה מוצעים גם מופעי פולקלור, מרכזי בריאות, הרצאות, ארוחות שף המוגשות על הספינה עם מנות אוניברסאליות ומנות בהשראת המדינות בהן מטיילים, מופעי בידור ומכלול שירותים שמעניק צוות הספינה.

חברת גורדון פרייבט מקבוצת גורדון טורס, היא הנציגה הישראלית הבלעדית של חברות השייט המובילות והיוקרתיות בעולם, ביניהן Uniworld, Amawaterways, A-Rosa ועוד. מסעות השייט אורכים בין 10 ימים לשבועיים, והתקופה המומלצת ביותר היא בין החודשים אוקטובר לינואר. עלות טיול זה מתחילה בכ- 6,500$ לאדם וכוללת טיסות, לינה, שימוש במתקני הספינה, מכלול בידור על הספינה, כלכלה ע"ב פנסיון מלא עם מנות גורמה של שפים מובילים, מלונות 5 כוכבים, הדרכה גיאוגרפית מקצועית, וכניסות לאתרים השונים שלאורך המסלול.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: