אא

אל על מציינת שנה לכרטיס Fly Card

רחפנים בכל הארץ יגיעו השבוע בהפתעה לבתי לקוחות או למקום עבודתם ויעניקו להם כרטיסי בונוס לאחד מיעדי אל על, מנכ"ל אל על: 'אני רואה בכרטיס Fly Card כלי חשוב לשימור לקוחות ולהגברת הנאמנות שלו'. החברה יוצאת במבצעים ללקוחות המחזיקי בכרטיס

| |

מועדון הנוסע המתמיד של אל על מציין שנה לכרטיס Fly Card ויוצא במהלך, במסגרתו יעניק מגוון מתנות והטבות למחזיקי פליי-קארד וכלל חברי המועדון הנוסע המתמיד.

בשבועות האחרונים נבחרו 30 לקוחות Fly Card שאם ימירו את הנקודות שלהם לכרטיס בונוס יקבלו כרטיס בונוס שני מתנה לכל אחד מיעדי אל על למימוש במשך שנה. המתנה הזו תנחת בהפתעה בבתי הזוכים באמצעות רחפנים בימים הקרובים.

1,000 לקוחות Fly Card נוספים יקבלו 300 נקודות למימוש כרטיס בונוס שני מתנה לכל אחד מיעדי אל כל ו- UP למימוש במשך שנה. את ההודעה יקבלו הזוכים באמצעות שיחה בהפתעה ממוקד המועדון הנוסע המתמיד. כל חברי המועדון ייהנו במשך חודש מגוון הטבות למימוש בתאריכים 18.10-18.11.2015, ליציאות עד ה-31.3.2015, חזרות עד ה-9.4.2015. 20 נקודות לפרנקפורט, 50 נקודות לרומא בין ההטבות שיינתנו מחזיקי FlyCard יוכלו לרכוש כרטיס בונוס לפרנקפורט ב-20 נקודות בלבד במקום 500 נקודות, או ב-260 נקודות בלבד במקום 860 נקודות כולל תוספת המזומן. כרטיס בונוס לרומא יעלה 50 נקודות בלבד במקום 500 או 290 נקודות בלבד במקום 860 נקודות כולל תוספת המזומן. המבצע יכלול את כל יעדי אל על.

גם לקוחות המועדון אשר אינם מחזיקים את כרטיס האשראי Fly Card יוכלו ליהנות ממחירים אטרקטיביים מאוד. לדוגמה: כרטיס בונוס לפרנקפורט יעלה 120 נקודות בלבד במקום 700 נקודות או 360 נקודות בלבד במקום 1060 נקודות כולל תוספת המזומן, כרטיס בונוס לרומא יעלה 150 נקודות בלבד במקום 700 או 390 נקודות בלבד במקום 1060 נקודות כולל תוספת המזומן.

דוד מיימון, מנכ"ל אל על: "אני רואה בכרטיס Fly Card כלי חשוב לשימור לקוחות ולהגברת הנאמנות שלו. עשינו בנושא הזה קפיצת מדרגה משמעותית בשוק הישראלי וזאת בזכות הבעת האמון של עשרות אלפי הלקוחות שהצטרפו אלינו בשנה האחרונה. אנו ממשיכים במימוש ההבטחות עבור לקוחותינו ומציעים להם הנחות חסרות תקדים במימוש הנקודות".

מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד, ליאור טנר: "מאז ההשקה המוצלחת של כרטיס האשראי Fly Card עלו שיעורי מימוש הנקודות של מחזיקי הכרטיס באופן משמעותי . שיעור גבוה של כ-70% ממחזיקי הכרטיס יכולים כבר היום להמיר את הנקודות שלהם לכרטיס טיסה, בין היתר בזכות הצבירה המואצת שהכרטיס מספק, אך רבים לא מודעים לכך. מהלך זה נועד להגביר את מעורבות הלקוחות מועדון ובזכויותיהם, וכמובן להוקיר תודה לכל מחזיקיFly Card וחברי המועדון הנוסע המתמיד בכלל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: