אא

למעלה מ-330 סוכנים הבטיחו את ההשתתפותם בכנס השנתי

שביעות רצון בהתאחדות סוכני הנסיעות, מקצב ההרשמה לכנס שיתקיים במלון דייויד אינטרקונטיננטל בת"א ביום רביעי 28 לחודש. בין הנרשמים באתר - שמואל מרום יו״ר לשכת מארגני התיירות

|| ||

בהתאחדות סוכני הנסיעות הביעו היום (שלישי), שביעות רצון מקצב ההרשמה לכנס השנתי, שיתקיים ביום רביעי 28 לחודש, במלון דייויד אינטרקונטיננטל בת"א. הכנס שיהיה הראשון של מנכ׳לית התאחדות סוכני הנסיעות החדשה, חני סובול, צפוי להיות מרתק ועשיר בתכנים חשובים וחדשים וכן ברשימה מכובדת של משתתפים.

מעל ל-330 סוכנים נרשמו כבר לכנס, ובהתאחדות מעריכים שעד לסוף השבוע תסתיים ההרשמה. בהתאחדות קראו לחברים שעדיין טרם נרשמו להזדרז ולהבטיח את השתתפותם לפני סגירת הרישום שנמצא לקראת סיום. בין אלו שכבר הבטיחו את השתתפותם באירוע, בולט שמואל מרום, יו״ר לשכת מארגני התיירות, שנרשם באתר של התאחדות סוכני הנסיעות.

כזכור, יו׳ר התאחדות סוכני הנסיעות, קובי קרני, אמר לפספורטניוז בשבוע שעבר כי בהתאחדות סוכני הנסיעות לא יזמינו באופן מיוחד את אנשי לשכת מארגני תיירות נכנסת לכנס והם מוזמנים לעשות זאת דרך האתר. מרום כאמור לא חיפש גינוני כבוד ונרשם דרך אתר האון ליין של התאחדות סוכני הנסיעות. מי שעדיין לא נרשם לכנס, הוא מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, יוסי פתאל, מי ששימש עד לא מכבר בתפקיד מנכ"ל ההתאחדות.

בסיום הכנס יוגרלו זוג כרטיסי טיסה ליעד באירופה עפ"י בחירת הזוכה, מתנת חברת אל על.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: