אא

משרד התיירות בקמפיין חבילות לואו-קוסט לישראל

שיתוף פעולה ייחודי בין משרד התיירות לחברת גרופון העולמית. המשרד משיק קמפיין חבילות לואו-קוסט לקהל האמריקני, שמטרתו להביא אלפי תיירים לישראל. הדיל כולל: טיסה, 7 לילות במלון, ארוחות וסיורים ברחבי הארץ. הכל בפחות מאלף דולר

| |

משרד התיירות נרתם למצב הבטחוני שערער את התיירות הנכנסת ויוצא בשיתוף פעולה עם חברת 'גרופון' העולמית, להשקת קמפיין לעידוד רכישת חבילות תיירות לישראל. החבילות יוצעו לקהל האמריקני בדיל שיכלול טיסות, 7 לילות במלון, ארוחות וסיורים עם מדריך ברחבי הארץ, כל אלו יחד ב-999 דולרים.

מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו של משרד התיירות עם גרופון. משרד התיירות סייע לגבש ולשווק את חבילות הלואו-קוסט הללו לישראל, באמצעות אתר גרופון ארה"ב. זהו גם שיתוף פעולה ראשון וייחודי, ברמה בינלאומית, של אתר גרופון עם משרד תיירות של מדינה.

משרד התיירות, באמצעות נציגות צפון אמריקה, יסייע בשיווק ופרסום הקמפיין חדשני יחד עם אתר גרופון, תחת המותג Groupon Getaways, במטרה לקדם תיירות לואו-קוסט מארה"ב לישראל.

הקמפיין יפורסם באתר גרופון ביום שלישי הקרוב 20 באוקטובר, לתקופה של כשבועיים ויציע חבילת נופש לישראל הכוללת טיסות, סיור מלא בארץ - 7 לילות במלונות בירושלים, בתל-אביב ובאזור הכנרת, מדריך וארוחות – החל מ-999$ בלבד. כל החבילות המשווקות הינן לעונת החורף - לחודשים ינואר ופברואר 2016.

חברת גרופון, המוכרת בארץ היטב, פעילה בארה"ב במשך מספר שנים וממשיכה לגדול ולהתרחב. בשנים האחרונות אחד ממוצריה הבולטים בארה"ב הוא getaways- חופשות. היעדים התיירותיים הבולטים הנמכרים בגרופון הם חופשות חוף, אפריקה, אירופה הקלאסית. מעל ל30 מיליון מנויים מקבלים עדכונים מ-groupon getaways.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: