אא

רויאל ביץ מארח את וועידת הקניונים ורשתות המסחר בישראל

מלון רויאל ביץ באילת ייסגר בין התאריכים 29 לנובמבר עד ה–1 לדצמבר, לטובת 800 בכירי משק וכלכלה, בכירי הענף שיגיעו לועידה השנתית של ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל

| |

ועידת העשור של ענף הקניונים ורשתות המסחר תיערך במלון רויאל ביץ באילת וייסגר בין התאריכים 29 לנובמבר עד ה–1 לדצמבר.  800 בכירי משק וכלכלה, בכירי ענף הקניונים ורשתות המסחר יגיעו לועידה השנתית של ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל, זו השנה העשירית ברציפות,

את הוועידה ינחה דני קושמרו מחברת החדשות של ערוץ 2 והיא תכלול 20 מושבים שונים שידונו, בין היתר, בפתיחת מתחמי מסחר בשבתות וחגים, הריטייל העולמי - מכשולים והזדמנויות, סיכום העשור שהיה, צרכנות ומכירות, קמעונאות בעידן של רגולציה נשכנית, מעמסת הארנונה במרחב הקמעונאי, דיני הצרכנות החדשים, השפעת תקני האשראי על תהליך הרכישה בחנויות, איך משאירים את הצעירים בקניון, מעילות והונאות ברשתות החנויות, שייימינג בקניון וכיצד להתמודד עם פוסטים "רעילים" ועוד.

לרגל ועידת העשור אורח הכבוד בועידה יהיה דניאל לופז – נשיא קבוצת מנגו העולמית, שיגיע במיוחד מברצלונה וירצה על הריטייל העולמי לשנת 2015 – אתגרים, מכשולים והזדמנויות.

על אף המצב הביטחוני המורכב אומר יו"ר הועידה, דדי ריזל, כי: "השנה נרשמו לוועידה מספר שיא של משתתפים וכי זו תהיה הועידה הגדולה ביותר שנערכה עד כה. ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל חזק הרבה יותר ממה שחושבים. בעשור שחלף עברנו כבר את מלחמת לבנון השנייה, את מבצע עופרת יצוקה, את מבצע עמוד ענן, את מבצע צוק איתן ובין לבין ידענו תקופות עם מתח בטחוני רב. גם את תקופת הפיגועים הזו נדע לעבור בחוזקה גם אם מדובר עבורנו בימים כלל לא פשוטים"

משתתפי הועידה יזכו גם למיטב המופעים ביניהם- סטנדאפ נטו עם אדיר מילר, מסיבת פתיחה בפאב המנקיס, "מופע הקצב של אביהו פנחסוב" ומסיבת ריקודים עם DJ חן יאני, דוגמנית וסולנית להקת "המחשפות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: