אא

גורדון טורס: שינוי ארגוני מקיף וכניסה לתחומים חדשים

החברה הודיעה היום (חמישי) על היערכות להגדלת הפעילות ב- 2016. ליאת צרויה-אורנבך מונתה לתפקיד מנהלת השיווק והמכירות וגיא גורדון יתמקד בפיתוח העסקי בחברה . שירי גורדון:' עד משמעותי, שיחזק את היכולות הטכנולוגיות יחד עם פיתוח מחלקת השיווק הדיגיטאלי של הקבוצה

| |

קבוצת גורדון טורס הודיעה היום (חמישי) כי החלה בתהליך של שינוי ארגוני מקיף, במסגרתו הגדלת כוח האדם והכנסת כלים טכנולוגיים מתקדמים, כחלק מהיערכות להגדלת הפעילות וכניסה לתחומים חדשים ב- 2016.

לקבוצת הניהול בחברה הצטרף גיא גורדון, שיתמקד בפיתוח העסקי והתחדשנות הטכנולוגית, כדי להציע סל מוצרים מתקדם ומקסום תהליכי ההזמנה מול הסוכנים ולקוחות הקצה. גיא סיים לימודי מנהל עסקים, בעל רקע בחברות סטארט אפ וידע נרחב בעולם התיירות הטכנולוגי.

בנוסף נכנסה לתפקידה גם מנהלת השיווק והמכירות החדשה של הקבוצה, ליאת צרויה-אורנבך. ליאת שימשה בתפקידה הקודם כמנהלת התקשורת השיווקית של חברת אורקל. הרקע הטכנולוגי של ליאת יסייע לקבוצה בתהליך הכניסה לעולמות האונליין והטכנולוגיה, בו החלה בשנים האחרונות.

מנכ"ל קבוצת גורדון טורס, שירי גורדון – צור, מסרה ל'פספורט' כי היא "רואה בעצם הצטרפותם של גיא וליאת צעד משמעותי, שיחזק את היכולות הטכנולוגיות יחד עם פיתוח מחלקת השיווק הדיגיטאלי של הקבוצה כמהלך נכון לקידום סל המוצרים הייחודי שלה ויתמוך במוטו של החברה להמשיך לראות את העולם אחרת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: