אא

יורם מוטעי: לגל השמועות אין השפעה

בראיון מיוחד לפספורט, יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה, מדבר על השנה החולפת ועל התכניות לעתיד, ומתייחס לראשונה לגל השמועות על החברה. הראיון המלא יתפרסם בגיליון המיוחד המודפס, שיצא לקראת הכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות

|מוטעי. ימשיך לשמש כמנכ"ל החברה והאיש שמוביל אותה |מוטעי. ימשיך לשמש כמנכ"ל החברה והאיש שמוביל אותה

יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה, מבטל את השמועות בענף על מצב החברה, ואומר בראיון מיוחד לפספורט: "התחרות גוברת. נקודה. אנחנו מתאימים את עצמנו אליה בכל רגע נתון, ורואים בתחרות בריאה דבר חיובי".

מוטעי מסכם את השנה החולפת, מדבר על התכניות העתידיות של קשרי תעופה, על מה שמטריד אותו בענף הנסיעות, ומתייחס לראשונה לגל השמועות על כך שקשרי תעופה נמצאת על המדף. מוטעי אומר כי: "ראשית, אני מקווה שמדובר במדף מספיק חזק, שכן אנחנו במגמת גידול והרחבה. קשרי תעופה היא חברה ציבורית אשר מניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך. כל בעל מניות קיים רשאי למכור את אחזקותיו, ובהגדרה, כשמישהו מוכר אז קיים בעל מניות חדש שקנה את המניות כתוצאה מכך שהאמין בחברה״.

מוטעי מדגיש כי "תפקידי לנהל את החברה, ולגל השמועות שקיים בשוק אין השפעה לחלוטין. מה עוד שנראה לי שהמדפים שאתה מדבר עליהם עמוסים בכמעט כל חברה טובה שקיימת בענף". 

הראיון המלא עם יורם מוטעי יתפרסם בגיליון המיוחד של פספורט לכנס התאחדות סוכני הנסיעות, ביום רביעי 28/10.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: