יונייטד איירליינס לא הכינה כסא גלגלים, נוסע נכה נאלץ לזחול בירידה מהמטוס
נוסע נכה נאלץ לרדת מהמטוס בזחילה, בטיסת יונייטד איירליינס מסן פרנסיקו לוושינגטון, כיוון שלא נמצא עבורו כסא גלגלים מתאים לנסיעה במעבר. מהחברה נמסר: "אנו מתנצלים"
שיא האירוניה: נוסע נכה שחזר מפגישה בנושא "קידום נגישות לנכים" בטיסת יונייטד איירליינס, חווה על בשרו את מגבלת הנגישות.
המקרה ארע לדארסי ניל (29), הלוקה בשיתוק מוחין, בעת שטס בטיסת יונייטד איירליינס מסן פרנסיסקו לוושינגטון, מפגישת עבודה שמטרתה לקדם נגישות עבור נכים במצבו. ניל המופתע נוכח לגלות כי לא הוכן עבורו כסא גלגלים לצורך הירידה מהמטוס.
המצב הסתבך אף יותר, כאשר ניל היה צריך להגיע בדחיפות לשירותים. בשל מוגבלותו לא התאפשר לו להגיע לשירותי המטוס, והוא נאלץ לזחול במעבר בעת שצוות המטוס מתבונן בו. "ציפיתי מהדיילים לעזור לי, אבל הם רק עמדו והביטו בי בזמן שזחלתי את כל הדרך", אמר ניל. לאחר כ-30 דקות של המתנה מביכה אותר כסא גלגלים צר שהתאים להורדתו מהמטוס.
מיונייטד איירליינס נמסר: "המקרה של ניל אינו משקף את רמת השירות שאנו מספקים ללקוחות עם מוגבלות בכל יום. העובדים שלנו, במיוחד הדיילות וצוות שדה התעופה, ישמחו להעניק סיוע נוסף, ככל שיידרש, לנוסעים בעלי מוגבלויות".