אא

משט הרצוג המסורתי יתקיים השנה בפעם השישית

ביום שישי הבא, יוזנק מהמרינה בהרצליה משט הרצוג, על שם נשיא המדינה לשעבר, חיים הרצוג ז"ל. המשט מאורגן ע"י החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה

| |

ביום שישי ה-6.11, בשעה 12:30, יוזנק מהמרינה בהרצליה משט הרצוג, על שם נשיא המדינה לשעבר, חיים הרצוג ז"ל, תושב העיר ויקיר העיר הרצליה, אשר היה שייט וחובב ים מושבע.

המשט מתקיים זו השנה השישית ומאורגן ע"י החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה. מדובר במשט עממי, בו שטים שייטים חובבים, לצד שייטים מקצוענים, עוגני מרינה הרצליה, חניכי המרכז לחינוך ימי הרצליה , מועדוני השייט הפועלים במרינה, קיאקים ועוד. המשט יחצה את חופי ימה של הרצליה, עד לאתר אפולוניה בצפון, ובמהלכו ייערך בקרב משתתפיו חידון סביב חייו ופועלו של נשיא המדינה לשעבר, חיים הרצוג ז"ל.

לדברי ראש העיר, משה פדלון: "אנו מקיימים את משט הרצוג כבר שש שנים. משט, שהפך למסורת לאדם, משחמו ומעלה. מנהיג יוצא דופן, שכבוד האדם והאזרח היו נר לרגליו. הרצוג ז"ל היה קשוב לאזרחי המדינה והשתדל לתת מענה לכל פנייה".

עו"ד יונתן יעקובוביץ, יו"ר החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה, אומר: "המשט הוא הזדמנות מצוינת לאוהבי הים להגיע וליהנות מה ים הפתוח, הרוח הנעימה, ומאווירה נהדרת ושייט משותף" והוסיף: "אין כמו משט כדי להנציח את זכרו של נשיא המדינה לשעבר, חיים הרצוג ז"ל, שהיה שייט בעצמו. כיו"ר החברה אני גאה על המסורת המוצלחת ומאחל לנו עוד שנים רבות של משטים". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: