אא

ש.ע.ל מוציאה סכומי כסף גדולים, למרות שחלק מחבריה פועל עם חברות אחרות

ועדת הביקורת של התאחדות סוכני הנסיעות מותחת ביקורת על חברת ש.ע.ל ומציינת כי: "יש עדיין משרדים שלא השלימו את חובותיהם לש.ע.ל עבור השירותים שנתקבלו". עוד אומרת הוועדה, כי חלק מהמשרדים אף פוגעים באינטרסים של חברי ההתאחדות

| |

ועדת הביקורת של התאחדות סוכני הנסיעות פרסמה את הדו"ח לשנת 2014, שבו היא מותחת ביקורת על ההתנהלות של חברת ש.ע.ל, ומציינת כי: "החברה מוציאה סכומי כסף גדולים, ומזרימה ממקורותיה לאינטרסים הכלכליים הישירים ולרווחתם של כלל החברים, ולמרות עובדה זאת חלק מהחברים בוחר לפעול באמצעות חברות אחרות". הוועדה מוסיפה בחריפות: "לא רק שהחברות הללו אינן תורמות לאינטרסים הכלכליים של חברי ההתאחדות, אלא אף חותרות תחתם".

עוד עולה מהדו"ח, כי ישנם משרדים שעדיין לא השלימו את חובותיהם לש.ע.ל, עבור שירותים שנתקבלו. לדברי הוועדה, "יש לנקוט בצעדים מתאימים על מנת לגבות חובות אלה".

חברי הוועדה מציינים, כי לצד הברכות על מינויה של חני סובול כמנכ"לית ההתאחדות וההליך המסודר למינוי שלה, בתקנון ההתאחדות לא קיים נוהל מסודר לבחירת המנכ"ל, למעט סעיף אחד הקובע כי: "ועד העמותה ימנה את מנכ"ל העמותה שלא מבין חברי העמותה, וכהונת המנכ"ל אינה קשורה בתקופת כהונת הוועד". ועדת הביקורת אף קוראת לוועד ההתאחדות לקבוע נוהל מסודר לבחירת מנכ"ל, ולהביא זאת לאישור האסיפה הכללית הבאה של ההתאחדות.

בנוסף, עולה מהדו"ח כי החלטות ההתאחדות לא מבוצעות. באסיפה בשנת 2013 התקבלה החלטה על הקמת ועדת קמפיין, שתבנה תכנית פעולה בנושא תדמית מקצוע הסוכן. על כך כותבים חברי הוועדה: "ועדת הביקורת מצרה על כך, שלמרות החלטת האסיפה הקודמת מלפני קרוב לשנתיים, לא יצאה לפועל תכנית פעולה בנושא תדמית המקצוע". ועדת הביקורת קוראת לחברים לאשרר את ההחלטה ולהנחות את הוועד להכין תכנית פעולה בתוך לא יאוחר מ-6 חודשים.

ועדת הביקורת של התאחדות סוכני הנסיעות מורכבת מנאווה רוטברד, מרדכי סופר וירון פרל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: