אא

שנת 2015 הטובה ביותר שהיתה לנו במישור העסקי

אורי סירקיס, מנכ"ל אי.די.בי תיירות, מתאר את השנה החולפת כקסומה, מדבר על התוכניות לשנה הקרובה, מותח ביקורת על האגו בענף, ומפרגן לחני סובול. הראיון המלא - מחר בגיליון המיוחד לכנס התאחדות סוכני הנסיעות

אורי סירקיס|אורי סירקיס אורי סירקיס|אורי סירקיס

אורי סירקיס, מנכ"ל אי.די.בי תיירות, אמנם לא ממהר לסכם את השנה החולפת, אך אומר בראיון מיוחד לפספורט: "שנת 2015 עדיין לא הסתיימה ועדיין מוקדם בכדי לסכם אותה. עד לרבעון ה-3 הייתי מגדיר אותה כשנה קסומה. היא השנה הטובה ביותר שהיתה לנו במישור העסקי. דיזנהאוז עשתה עסקה מדהימה עם בי.טי.סי ויצרה את סוכנות התיירות הגדולה בישראל".

סירקיס מונה את ההישגים של הקבוצה, בהם ההתאוששות של חטיבת התיירות הנכנסת לאחר הנפילה בצוק איתן, המיזוג של חברות התעופה הרוסיות והייצוג של חברת אג'יאן היוונית על ידי אופן סקיי, והשנה הטובה ביותר בתולדותיה של ישראייר, עם הזכייה בפרויקט ההטסה של חברת אלביט והשתלבותה בראש דירוג החברות בנתב"ג.

באשר לתוכניות לשנת 2016 אומר סירקיס: "בשנת 2016 נמשיך להיות ממוקדים בשני מישורים מרכזיים. פיתוח עסקי והתאמת המוצרים של כל חברות הקבוצה לשוק המשתנה". עוד מבטיח סירקיס כי "אופן סקיי תפתיע עם חברת תעופה חדשה מהמזרח, ואילו ישראייר עתידה להצטייד במטוס שלישי ומתוכננת להפעיל כ-70 טיסות שבועיות בקיץ 2016".

סירקיס מתייחס גם למצב בענף התיירות ומותח ביקורת על כך שיש יותר מדי אגו ופחות התבוננות עסקית. על מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות, חני סובול, יש לסירקיס רק מילים חמות לומר, וכמי שהיה בין הממליצים למינויה לתפקיד, אומר סירקיס: "חני סובול היתה הצלחה בטוחה".   

הראיון המלא יתפרסם בגיליון המיוחד של פספורט לכנס התאחדות סוכני הנסיעות, ביום רביעי 28/10.   

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: