אא

חברי הכנסת מתגייסים למען התיירות

נוכחות מרשימה של חברי כנסת בהשקה של השדולה החדשה "תיירות בעדיפות לאומית", בראשות ח"כ טלי פלוסקוב. שר התיירות, יריב לוין: "המטרה היא להחזיר את ההזמנות לישראל לקצב הרגיל". בין הח"כים שהשתתפו בארוע נרשמו נציגים מכל הסיעות

| |

שדולת "תיירות בעדיפות לאומית" הושקה הבוקר (27.10) בכנסת, וסחפה איתה ח"כים רבים שהגיעו לתמוך בתיירות בישראל.

השדולה, בראשותה של חברת הכנסת טלי פלוסקוב, נועדה לפתור את משבר התיירות שהחל עם מבצע צוק איתן. בין חברי הכנסת שהגיעו לשדולה נרשמו נציגים מכל הסיעות: יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שר התיירות יריב לוין, שר הדתות דוד אזולאי, יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג, ח"כ איילת ורבין נחמיאס, ח"כ נחמן שי ורבים נוספים.

יו"ר השדולה, ח"כ טלי פלוסקוב, ממפלגת כולנו, אמרה בפתח הדיון: "אני מתרגשת לפתוח את השדולה החדשה "תיירות בעדיפות לאומית". לתיירות פוטנציאל עצום אך מאז מבצע צוק איתן היא במשבר. אני מאמינה, שחרף המשבר נצליח לגייס את כל משרדי הממשלה ונצליח לצמוח. אנחנו יכולים להפוך את ישראל למדינת טוריסט ניישן".

שר התיירות, יריב לוין, אמר בדיון: "בעבר התחרינו מי מבשר מסר יותר קשה והתיירים ברחו. במו ידינו דירדרנו את המשברים. כעת המטרה היא להחזיר את ההזמנות לישראל לקצב הרגיל. אני מצר על כך, שבכנסת נושא התיירות לא עומד דיו על סדר היום ואני לא מקבל מספיק שאילתות בנושא התיירות. השנה קיבלנו תקציב שיווק מוגדל וזה מאפשר לנו יותר להעז. החלטנו על תקצוב רשת ביטחון לכנסים, ועלינו להבטיח רשת ביטחון לבתי המלון ובהמשך לספקי תיירות אחרים".

נשיא התאחדות המלונות בישראל, אלי גונן, נשא גם הוא דברים ואמר כי "בפעולה נכונה אפשר להגיע ל-6.5 מיליון תיירים. המגבלה תהיה רק המקומות הקדושים. יש לנו המלונאים עניין להוסיף עוד חדרי איכסון בארץ, בתנאי שגם הביקושים יגדלו". בהמשך דבריו גונן מתח ביקורת על ח"כים ושרים חברי השדולה, על שהם משתפים פעולה עם כלכלה שחורה, כמו AIRBNB.

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, אמר בהומור: "העלאת שכר הח"כים אולי תעזור בגיוס יותר חדרניות. שכולם ייקחו דוגמא מח"כ טלי פלוסקוב, שעברה דרך ארוכה ובעבודה קשה הגיעה מעבודה כחדרנית להיות חברת כנסת מוערכת ויו"ר שדולת התיירות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: