אא

הבוקר נפתח הכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות

בכנס החגיגי יתקיים פאנל של מנהיגי התאחדויות משרדי נסיעות מחו"ל, בהנחייתה של חני סובול, מנכ"לית ההתאחדות. שר התיירות יריב לוין, יישא דברי ברכה. עוד בכנס, הרצאות העשרה ואסיפה כללית, בה ייבחר קובי קרני לקדנציה נוספת כיו"ר ההתאחדות

|| ||

הכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות נפתח הבוקר (28/10), במלון דייויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

בפתיחת הכנס יתקיים מושב האסיפה הכללית של חברי ההתאחדות, בו יתקיימו הבחירות לוועד ההתאחדות וייבחר היו"ר קובי קרני לקדנציה נוספת, לאחר שאיש מלבדו לא הגיש מועמדות לתפקיד.

שר התיירות, יריב לוין, יישא דברי ברכה בפתיחה החגיגית של הכנס, ויו"ר ההתאחדקובי קרני, ייתן סקירה על פעילות ההתאחדות.

לאחר הפתיחה יתקיים פאנל של מנהיגי התאחדויות משרדי נסיעות ותיירות, בהשתתפות לארס טיקייר מדנמרק, נשיא התאחדויות סוכני הנסיעות של האיחוד האירופי, ליסנדרוס צילידיס, נשיא התאחדות משרדי הנסיעות של יוון, וקובי קרני. חני סובול, מנכ"לית ההתאחדות, שזה לה הכנס הראשון בתפקידה כמנכ"לית, תנחה את הפאנל הייחודי.

במהלך היום יתקיימו הרצאות העשרה במגוון נושאים, ביניהם: הרצאה של רמי נחום, מנכ"ל חברת טריפל סי: "תיירות בענן - זה לא בשמיים, הרצאה של פרופ' יניב פוריה, ראש המחלקה לניהול מלונאות ותיירות באוניברסיטת בן גוריון: "כל מה שרצית לדעת על הנוסע שלך ולא ידעת את מי לשאול", הרצאה של פרופ' רון שחר, לשעבר דיקן ביה"ס אריסון למנהל עסקים במרכז הבינתחומי הרצליה: "חיים בסרט", והרצאה של פרדריק בלסן, אסטרטג דיגיטל וקריאטיב: "R U READY?".

בארוחת הצהריים החגיגית ישתתפו אורחי כבוד. דוד ממון, מנכ"ל אלעל, יישא דברי ברכה.

במסגרת הכנס תתקיים גם תערוכה, שבה יציגו ספקי תיירות את מוצריהם בפני המשתתפים, וכן תיערך הגרלת פרסים, ביניהם זוג כרטיסי טיסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: