אא

שר התיירות: אין תחליף לסוכן הנסיעות

שר התיירות, יריב לוין, דיבר הבוקר בכנס התאחדות סוכני הנסיעות, על חשיבותם של הסוכנים בקידום ענף התיירות. השר לוין התייחס גם למצב הביטחוני, והדגיש את הצורך לשדר ביטחון אישי לתיירים

Shutterstock Shutterstock

שר התיירות, יריב לוין, נשא הבוקר (28.10) דברים בכנס סוכני הנסיעות, ודיבר על חשיבותם של הסוכנים בקידום ענף התיירות.

השר לוין: "אני רוצה לומר כמה מילים על סוכני הנסיעות. אומרים שזה מקצוע שיילך וייעלם, אומרים כי אנשים יושבים בבית ומזמינים דרך בוקינג, טריפ אדווייזר ועושים הכל לבד ולמה צריך את הסוכן? אני רוצה לומר בצורה חד משמעית, לא עכשיו ולא בעתיד- אין תחליף לסוכן הנסיעות. נכון שיש דברים שאפשר לעשות לבד ויש אמצעים לכך, אך בסופו של יום, אין תחליף למקצועיות, לנסיון, לידע ולהבנה נכונה של איך לעשות את הדברים. הרבה מאוד אנשים מבינים כי הכסף הרב שהם משקיעים בחופשה או בטיול, הוא עבור הערך המוסף שהם מקבלים מסוכן הנסיעות. אין תחליף למקצועיות". השר הוסיף ואמר: "אני מאמין גדול של העתיד של המקצוע הזה".

השר לוין התייחס גם למצב הביטחוני, והדגיש את הצורך לשדר ביטחון אישי לתיירים הזרים בישראל. "בעיות ביטחון ואסונות טבע יש בכל העולם, במקסיקו ובריו דה ז'נרו הרבה פחות בטוח להסתובב ברחובות, מאשר ברחובות תל אביב וירושלים. אני אומר שצריך לשנות את החשיבה ולא לחשוב שרק אצלנו יש בעיות, צריך לשדר ביטחון ואמון. זאת עובדה - ישראל היא אחת המדינות הכי בטוחות בעולם. ורק בחשיבה הזו נגיע לתוצאות מדהימות".

בסיכום דבריו אמר שר התיירות כי "הפעם בניגוד לעבר שידרנו ביטחון ושבסך הכל אפשר לבוא לכאן ובטוח כאן. התוצאות עד עכשיו טובות. ביעד הראשון מנענו יציאה של תיירים ובריחה של תיירים מן הארץ, והצלחנו בצורה לא רעה. ביעד השני הצלחנו לעשות את מה שניתן על מנת למנוע ביטולים. יש ביטולים אך המספרים הם לא דרמטיים. בסך הכל אני מאמין שנראה תוצאות חיוביות במצב ההזמנות העתידי. ההתנהלות הזו חיונית כדי להבטיח ולהרוויח חוסן לאורך זמן".

 שר התיירות, יריב לוין: "אין תחליף למקצועיות, לנסיון, לידע ולהבנה נכונה של איך לעשות את הדברים"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: