אא

בריטיש איירווייס: פסק הדין נותן תוקף לניתוק סוכנים המתנגדים למודל דמי השירות

בתגובה להחלטת ביה"מש העליון לדחות את ערעור סוכני הנסיעות על פסק הדין של המחוזי, שקבע כי לבריטיש היתה זכות לבטל את העמלות ולא לפצות את הסוכנים, החברה מדגישה את זכותה לבטל מינוי של סוכנים המתנגדים למעבר למודל של דמי שירות

בהמשך לדיון שהתקיים אתמול (28/10) בבית המשפט העליון בעניין התביעה נגד בריטיש איירוויס, הנהלת בריטיש איירווייס מסרה את התייחסותה לפסק הדין, ועם זאת, היא נענית להמלצת בית המשפט לנהל בעתיד מו"מ עם הסוכנים לצורך המשך שיתוף פעולה.

תגובת בריטיש איירווייס: ״בדיון שהתקיים בבית המשפט העליון, ועל פי המלצת השופטים, נמחק הערעור שהגישו סוכני הנסיעות על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בתביעת הסוכנים נגד בריטיש איירווייס. משמעות הדבר היא שפסק הדין של בית המשפט המחוזי, הנותן תוקף לביטול ע"י בריטיש איירווייס של מינוי סוכני הנסיעות שהתנגדו למעבר למודל דמי השירות, נותר על כנו. הצדדים הסכימו לנהל מו"מ בניסיון להגיע להבנות בדבר המשך שיתוף הפעולה ביניהם".

בית המשפט העליון דחה אתמול את הערעור של התאחדות סוכני הנסיעות על פסק הדין של בית המשפט המחוזי, שקבע כי לבריטיש איירווייס היתה הזכות לבטל את העמלות לסוכנים, והיא לא חייבת לפצות אותם על ביטול העמלות.

השופטים רובינשטיין, מזוז וזילברטל פסקו: "בריטיש נהגה כפי שמצופה, כאשר נתנה הודעה מראש על כוונתה לבטל את העמלה שהיא משלמת לסוכנים". יתר על כן, ציינו השופטים, כי הסוכנים שלא נראה ההסדר שהוצע ע"י בריטיש, דהיינו, גביית דמי שירות מהלקוחות במקום עמלה מחברת התעופה, אינם חייבים למכור את כרטיסי החברה. מאידך, לבריטיש איירווייס זכות מלאה לא להשתמש בשירותיהם ולנתק עימם את קשרי העבודה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: