אא

"במשרד אבא הוא הבוס שלי"

אומר עודד חודורוב, מנהל הפיתוח העסקי של קבוצת בי.טי.סי, מספר על העבודה לצד אביו עפר, על המורשת של הסבא האגדי, שוער העבר יענק'לה חודורוב, ועל התוכניות לעתיד

עודד חודורוב, רק בן 30, אבל הספיק לא מעט לגילו הצעיר. הוא כבר עשה תואר שני במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים ובכלכלה, הקים מספר סטארטאפים, חלקם בהצלחה, חלקם נחלו כישלון, כאשר עד היום הוא עוסק פה ושם ביוזמות כאלה ואחרות.

בענף התיירות הוא עדיין מוכר כבן של עפר חודורוב, אך כבר היום, כמנהל הפיתוח עסקי של קבוצת בי.טי.סי, הוא זוכה למחמאות מאנשי הענף. עודד מכיר מילדות את העסק, שהקים אבא.

"עבדתי בעסק בהרבה תפקידים, החל מפקיד קבלה כשהייתי בתיכון, מכירות, טכנולוגיה", מספר עודד וממשיך: "עד שהגעתי כיום להיות סמנכ"ל פיתוח עסקי. הלימודים וכל מה שעשיתי בדרך מאפשרים לי לעשות את התפקיד בצורה טובה".

על העבודה לצד האבא עפר הוא אומר: "יש יתרונות ויש חסרונות, אבל בסך הכל זה כיף וגם חיובי.  גם לאבא ולאינטרסים שלו זה חשוב שאוביל יחד איתו את העסק. אני לומד ממנו המון".

על ההבנה שיש בין השניים וחופש הפעולה שהוא מעניק לו, מספר עודד: "אבא סומך עלי ונותן לי את חופש הפעולה, ואני מודה לו על זה. אנחנו מכירים אחד את השני, יש בינינו סנכרון מלא. מספיק מבט עיניים בשביל להבין מה קורה סביב השולחן, גם אם אנחנו יושבים עם עוד עשרה אנשים".

בפגישות עם אנשים, במשרד, אתה קורא לו אבא או עפר?

"בדרך כלל במשרד, בחיי העבודה, אני קורא לו עפר. כאשר אני מדבר עליו עם אנשים, אני קורא לו עפר או מנכ"ל החברה. באישי הוא קודם כל אבא ואחר כך הבוס. במשרד הוא הבוס שלי".

על השנה האחרונה, בה ניהל יחד עם אביו את המו"מ לרכישת דיזנהאוז, מו"מ שידע עליות וירידות ולילות ארוכים, אומר עודד: "את זה תשאל את אורי וחני. הם יספרו לך". (הכוונה לאורי סירקיס ולחני סובול, ג.ל.)

עודד, מה לקחת מהסבא האגדי שלך, יענק'לה חודורוב, שוער העבר?

"את החיבה לאנשים ואת השאיפה למצוינות".  לעודד די קשה החשיפה הזו. הוא אוהב להיות מאחורי הקלעים  ואומר: "אני אוהב לעשות את העבודה. לא מחפש את הפרסום ולא את היח"צ. הסיטואציה הארגונית החדשה מצריכה אותנו להיות יותר בפרונט למרות שזה לא חלק מהעבודה. אני חושב שצריך לדבר אחרי שעושים ולא לפני כן. נעשה את העבודה בשקט", מציין עודד ומוסיף כי: "אין לנו הרבה במה להתהדר. יש עוד הרבה עבודה לפנינו.  יש לי במחלקה שלי שנה מאד עמוסה עם כל המעבר של התשתיות של דיזנהאוז והאיחוד לתוך התשתיות של בי.טי.סי. גם במערך הטכנולוגי בכללותו יש מספר אתגרים ל-2016. הנושא של מיזוגים ורכישות נמצא אצלי במחלקה. יש כמה דברים שיושבים לי על השולחן. אנחנו מחפשים ורוצים להמשיך לגדול ולהרחיב את הקבוצה מסוכנות נסיעות גדולה לקבוצת תיירות ובודקים כיוונים מבחינת הפיתוח עסקי".

 

טיזרים

"אבא סומך עלי ונותן לי את חופש הפעולה ואני מודה לו על זה. יש בינינו סנכרון מלא, מספיק מבט עיניים בשביל להבין מה קורה סביב השולחן"

"לקחתי מסבא את החיבה לאנשים ואת השאיפה למצוינות"

"אנחנו מחפשים ורוצים להמשיך ולגדול ולהרחיב את הקבוצה מסוכנות נסיעות גדולה לקבוצת תיירות"  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: