אא

"באיזי טרוול אנחנו נאמנים לסוכן הנסיעות"

אומר איזי מדם, מנכ"ל החברה, ומדגיש את הערך המוסף של הסוכן על פני השיווק הישיר

איך אתה מסכם את השנה החולפת באיזי טרוול?

"הייתה לנו שנה טובה. אנחנו פועלים לא מעט במגזר הערבי, בו הייתה לנו עלייה גדולה. יחד עם כל מוצרי הנופש השונים שאנחנו מציעים, אני יכול לסכם שנה טובה, ונקווה המצב כעת לא ישפיע".

בין שאר התפקידים הרבים שלך, אתה גם בוועדת הכנס השנתי של ההתאחדות, ולמרות כל השנים אתה עדיין נרגש?

"זה נכון. אני כל פעם נרגש מחדש למרות כל השנים הרבות, שאני עוסק בכך. השנה חילוף המנכ"לים בהתאחדות מוסיף להתרגשות, עם העבודה הנהדרת שחני סובול עושה. אתה כל פעם מתרגש לקראת האירו, שאני בטוח שיהיה מוצלח מבחינת הסוכנים".

יש דיבורים אולי בשנה הבאה להחזיר את האירוע השנתי לחו"ל?

"נכון. בשנים האחרונות האירוע חזר לישראל ועבר למתכונת של יום בגלל העלויות הגבוהות לקיים אותו בחו"ל. בעבר היו מסייעות לנו לשכות תיירות מקומיות וגורמים שרצו שנקיים את הכנס בחו"ל. יש כעת מחשבה אולי לחזור לכנס בחו"ל. נבדקת האפשרות לכך, ותלוי בעזרה שנקבל".

איך אתה רואה את השנה הקרובה מבחינת איזי טרוול?

"איזי טרוול במתכונת הנוכחית שלה פועלת כבר תשע שנים ומתפקדת טוב ואני מרוצה מאד. יש כעת שוב אפשרות שטורקיה חוזרת אט אט לאחר עשרות השנים, בהן פעלתי ביעד זה. אנחנו פועלים כל שנה להוסיף יעדים נוספים וחדשים, כפי שזכינו בעונה החולפת עם קרפאטוס, שזכה להצלחה גדולה מאד".

ואתם באיזי טרוול ממשיכים להיות נאמנים לסוכן הנסיעות?

"אנחנו באיזי טרוול נאמנים לסוכן הנסיעות. לא מוכרים בשיווק ישיר, אין לי אתר אינטרנט, אני סומך על סוכן הנסיעות. וזאת לעומת כניסת האינטרנט והשיווק הישיר למגזר התיירות ובתי מלון, וכעת גם לטיסות. מבחינת הסוכן זה אור אדום והוא צריך לדעת לפעול כדי שהלקוח יעדיף אותו על פני אתר האינטרנט. אתן דוגמא. למשל, טיסות פגסוס. כאשר אתה מזמין דרך הסוכן, הוא יכול לתת לך תשלומים, לעשות שינויים כשצריך, להתגבר על בעיות. דברים שלא לניתן לעשות בהזמנה באינטרנט. סוכן הנסיעות חייב להביא את הערך המוסף שלו ללקוח".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: