אא

יריד התיירות הבינלאומי WTM התקיים בלונדון

היריד ה-36 במספר יתקיים במרכז הכנסים ExCel בלונדון ויארח מעל 50,000 אנשי תיירות מכל העולם, ביניהם אנשיי תיירות רבים מישראל. המארגנים מעריכים כי צפויות להיחתם בו עסקאות בלמעלה מ-2.5 מיליארד ליש"ט. שר התיירות לא ישתתף השנה ביריד

| |

יריד התיירות הבינלאומי WTM 2015 נפתח (2.11) במרכז הכנסים ExCel בלונדון, ויימשך עד יום חמישי ה-5 בנובמבר. גם השנה ייטלו חלק ביריד אנשי מקצוע רבים מישראל ובכירי משרד התיירות, בראשם אמיר הלוי, מנכ"ל המשרד. יריב לוין, שר התיירות, לא ישתתף השנה ביריד החשוב.

היריד המוביל בקרב אנשי התיירות, צפוי השנה לשבור שיאים של משתתפים ומציגים, עם תחזית של למעלה מ-50,000 אנשי תיירות מבריטניה ומכל רחבי העולם, ו-247 מציגים חדשים מכל מגזרי תעשיית התיירות העולמית.

היום הראשון של היריד יוקדש למפגש ראשוני בין המציגים לקניינים, זאת כדי להקל עליהם את האמצעים לביצוע עסקאות. להערכת המארגנים, ביריד השנה צפוי להישבר השיא של יריד 2014, שבמהלכו נחתמו עסקאות בערך כולל של קרוב ל-2.5 מיליארד ליש"ט.

ביום הפתיחה תתקיים ארוחת צהריים חגיגית בחסות לשכת התיירות של מכסיקו, נותנת החסות הראשית ליריד, אשר בה ישתתפו 200 מבכירי תעשיית התיירות העולמית. את הארוע יפתח דייוויד גיל, המנכ"ל לשעבר של מועדון הכדורגל מנצ'סטר יונייטד.

ביום שלישי, ה-3.11, ייפתחו דוכני היריד לציבור התיירנים ויתקיים כנס פסגה משותף של ראשי UNWTO, ארגון התיירות של האו"ם, וקברניטי ה-WTM. ועידת הפסגה של פורום התיירנים המובילים בעולם תוקדש לנושא: "מיתוג יעדים - אתגרים חדשים בשוק משתנה".

יום רביעי, ה-4.11, "יום התיירות", יהיה יום השיא של היריד מבחינת הפעילות העסקית, כאשר בערב יתקיים פסטיבל חגיגי.  היום האחרון של היריד, יום חמישי, ה-5.11, יתמקד בשני אירועים: מפגש לקניינים ופורום של בלוגרים בנושאי תיירות.

247 המציגים החדשים ביריד מגיעים מכל רחבי העולם, ומייצגים את מגוון המגזרים של הענף. בין המציגים החדשים ביריד ניתן לציין את חברות התעופה: יונייטד איירליינס, אוויאנקה וכוויית איירווייס; את לשכות התיירות של: מרוקו, אורלנדו, טוקיו, סקוטלנד, איביזה, בחריין ודובאי; את רשתות המלונאות המובילות באיים הקריביים ובהודו ואת רשת מלונות NH וקבוצת טואי, וכן נציגויות שונות של אטרקציות תיירותיות, טכנולוגיות חדשניות ומפעילי תיירות מכל העולם.

סימון פרס, מנהל התצוגה של WTM: "העובדה שהצלחנו לגייס כמעט 250 מציגים חדשים, מעידה על החשיבות יוצאת הדופן שתעשיית התיירות הבינלאומית מייחסת ליריד".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: