אא

לופטהנזה אקספרס: כל שירותי התחבורה לנמל התעופה

החברה מאחדת את כל שירותי התחבורה אל ומנמל התעופה במינכן. רכבות מהירות, אוטובוסים מודרניים, לימוזינות ושירות מסוקים, יעמדו לרשות נוסעי החברה. בנוסף, יפעל גם "שאטל אקספרס" אל ומאתרי סקי באלפים

| |

חברת לופטהנזה, הודיעה כי היא מאחדת את כל שירותי התחבורה, המיועדים להסיע נוסעים אל/מ נמל התעופה, שיפעלו תחת המותג "לופטהנזה אקספרס". רכבות מהירות, אוטובוסים מודרניים המיועדים למרחקים ארוכים, לימוזינות ומסוקים, יעמדו לרשות נוסעי לופטהנזה ושותפיה השונים. זאת, על מנת לשפר את חוויית המסע הכוללת.

שילוב כל השירותים תחת שם מותג אחד, מאפשר ללופטהנזה להציע מגוון רחב של אפשרויות נסיעה מקומיות או אזוריות, שהנוסעים יוכלו להזמין ממקור אחד, בנוסף לטיסת לופטהנזה. כאמור, השרות יכלול כלי תחבורה מגוונים, ביניהם: רכבות, שרותי שאטל, אוטובוסים, וכן את שירות Lufthansa Express Helicopter ו-Lufthansa Express Chauffer. 

מרקוס פאולי, מנהל התשתית והפיתוח של לופטהנזה במרכז החברה בפרנקפורט: "האסטרטגיה המשולבת שלנו נועדה להעניק ללקוחות מסע חלק ונטול זעזועים עד כמה שניתן, מנקודת המוצא עד ליעד האווירי וההיפך. כך אנו משיגים שיפור מוחשי בחוויית המסע הכוללת עם כל אפשרויות התעבורה להן הם עשויים להזדקק לפני ואחרי הטיסה".

בנוסף להרחבת שירות Lufthansa Express Bus, לנמל התעופה במינכן וממנו, לופטהנזה מתכננת גם להעמיד לרשות הנוסעים הנוחתים שירות "שאטל" אקספרס חדש ל/מ אתרי סקי באלפים. הליקופטר האקספרס של לופטהנזה מיועד לנוסעים שרוצים להגיע ליעדם מהר יותר ובאופן פרטי יותר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: