אא

חילופים במגה תיירות: דניאל סמנון מונה לתפקיד מנהל מחלקת ההדרכה

דניאל סמנון (30), בנו של אבי סמנון, הבעלים של מגה תיירות, מחליף את מתי רוזנטל שמילא את התפקיד ב-16 השנים האחרונות. סמנון החל את עבודתו בחברה לפני כשבע שנים, כמדריך טיולים וכמנהל אופרציה

| |

חילופים במגה תיירות. דניאל סמנון, הבן של הבעלים אבי סמנון, מונה כמנהל מחלקת ההדרכה של החברה. סמנון, 30, מחליף את מתי רוזנטל, שמילא את תפקיד מנהל מחלקת ההדרכה ב-16 השנים האחרונות.

אבי סמנון, מנכ"ל החברה, ועובדי מגה תיירות, הודו לרוזנטל על שנות פעילותו החשובות והמשמעותיות בחברה בטקס מרגש, שנערך לאחר כנס המדריכים לסיכום עונת 2015, בהשתתפות כל מדריכי החברה.

במעמד הטקס הוצג דניאל סמנון, שהחל לעבוד במגה תיירות לפני כשבע שנים. דניאל שגדל בעולם התיירות, הוא בוגר קורס הדרכה של החברה ומדריך טיולים פעיל, לצד תפקידו הקודם במחלקת האופרציה. במקביל, סמנון הצעיר סיים לימודי משפטים ואף עבר בהצלחה את בחינות הלשכה.

עם כניסתו לתפקיד, הציג דניאל סמנון את ה"אני מאמין" שלו, ואמר כי בכוונתו "להוות בית מקצועי למדריכי החברה בכל דבר ועניין, ובכל שאלה מקצועית בנוגע לטיולים ולהדרכה, שיפור מיומנויות ההדרכה, שיפור המקצועיות של המדריכים הקיימים, אירגון מפגשים עם המדריכים להעמקת הידע האישי, ומפגשים עם אנשי מקצוע מתחומים שונים אשר מהם יצאו עם כלים חדשים לטיוליהם הבאים".

עוד הוסיף דניאל, כי הוא מתכוון "להמשיך ולהכשיר מדריכים חדשים במסגרת קורס מדריכי הטיולים של מגה אשר מתקיים מדי שנה, שיבוץ המדריכים לטיולים השונים, התאמה אופטימלית ונכונה בין צרכי החברה לרצונם ומקצועיותם של מדריכי החברה, על מנת שטיולי החברה ימשיכו וישמרו על שמם הטוב, ויחזרו עם משובים מצוינים מצד המטיילים".  

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: