אא

יריד התיירות World Travel Market נפתח הבוקר

בירת אנגליה תארח השבוע את יריד התיירות הבינלאומי, השני בגודלו בעולם. בביתן הישראלי שישתרע על פני 400 מ״ר, יציגו 20 גורמים מסחריים, סוכני נסיעות, מלונאים ועמותות אזוריות. ביריד צפויים לבקר כ-50,000 אנשי מקצוע מ-186 מדינות

WTM 2014. ארכיון. צילום: יח"צ|| WTM 2014. ארכיון. צילום: יח"צ||

יריד התיירות הבינלאומי WTM 2015 נפתח הבוקר (2.11) במרכז הכנסים ExCel בלונדון, ויימשך עד יום חמישי ה-5 בנובמבר. גם השנה ייטלו חלק ביריד אנשי מקצוע רבים מישראל ובכירי משרד התיירות, בראשם אמיר הלוי, מנכ"ל המשרד. היריד החשוב בקרב אנשי התיירות, צפוי השנה לשבור שיאים של משתתפים ומציגים, עם תחזית של למעלה מ-50,000 אנשי תיירות מבריטניה ומכל רחבי העולם, ו-247 מציגים חדשים מכל מגזרי תעשיית התיירות העולמית.

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, יעמוד בראש המשלחת הישראלית, וממשרד התיירות נמסר כי במהלך היריד ייפגש עם נציגים של חברות תעופה, כדי לקדם פתיחת קווים חדשים לישראל, ועם מארגני תיירות מרכזיים בנוגע להסכמי שיווק חדשים. בנוסף, הלוי יקיים פגישות לקידום כנסים בינלאומיים בישראל וליצירת שיתופי פעולה חדשים עם המשרד. אחת האטרקציות בביתן תהיה הדגמת בישול ישראלי על ידי השף של המסעדה הירושלמית הידועה "מחניודה" - יוסי אלעד.

משרד התיירות משתתף ביריד מזה כשלושים שנה. גודל הביתן הישראלי, הממוקם באולם אירופה, הוא כ-400 מ"ר. הביתן הישראלי מאגד חברות וגופי תיירות ישראלים, ביניהם: מלונות, סוכני נסיעות, חברות תעופה ונציגי עמותות תיירות. בביתן הישראלי יציגו גם 20 גורמים מסחריים - סוכני נסיעות ומלונאים, וכן 5 עמותות אזוריות - ירושלים, תל אביב, חיפה, גליל ואילת. המבקרים ביריד צפויים להיחשף ליותר מ-4,000 מציגים מהעולם. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: