אא

SWISS משיקה את תוכנית A Swiss Welcome

חברת התעופה השוויצרית מזמינה שוחרי נסיעות ממדינות שונות, לבקר בשוויץ ולהתארח אצל מארחים מקומיים, שיעניקו להם היכרות אישית עם המדינה. החברה מזמינה נוסעים להגיש מועמדות לביקור המיוחד באמצעות סרטון וידיאו קצר ויצירתי. שווה צפייה

| |

חברת התעופה של שוויץ, SWISS, מזמינה נוסעים מ-17 מדינות לבקר בשוויץ ולהכיר את המדינה בעזרת מארחים מקומיים.

סוויס מזמינה אנשים מתשע מדינות באירופה ועוד שמונה מדינות מרוחקות יותר, להגיש מועמדות לביקור המיוחד באמצעות סרטון וידיאו יצירתי של דקה אחת. את סרטוני המועמדות יש להעלות לאתר swiss.com/welcome שהוקם במיוחד, עד ה-30 בנובמבר. הזוכים ייהנו מנסיעה אישית וייחודית לשוויץ ויצירת קשר עם תושבים מקומיים. סוויס תכסה את הוצאות הטיסה והמלון ואף תעניק למבקר סכום כסף להוצאות אישיות.

לאחר שיבחרו 17 הזוכים, תיכנס תוכנית A Swiss Welcome, קבלת פנים שוויצרית, לשלב השני, בתחילת 2016. בשלב זה תזמין החברה את אזרחי שוויץ להציע מועמדות לאירוח המבקרים. גם בשלב זה, הפונים ייבחרו באמצעות שילוב של בחירת קהל הגולשים וצוות שופטים. האורחים יגיעו לשוויץ במרץ 2016, ויוצגו בפני מארחיהם השוויצריים באירוע קבלת פנים, שיתקיים בציריך באווירה שוויצרית מקורית. לאחר מכן יבלו האורחים כשלושה ימים עם מארחיהם בטיולים ברחבי המדינה ויחוו את שוויץ מנקודת מבט אישית.

תוכנית A SWISS Welcome פתוחה להגשת מועמדויות מהמדינות הבאות: גרמניה, צרפת, בריטניה, שבדיה, יוון, ספרד, איטליה, רוסיה, נורבגיה, ארה"ב, קנדה, ישראל, ברזיל, דרום אפריקה, יפן, סינגפור והודו.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: