אא

"תעשיית התיירות מודעת לכך שמצבי חוסר יציבות קיימים בכל העולם"

מנכ"ל משרד התיירות דיבר הבוקר בפתיחת ה-WTM, ושיבח את חוסנה של התיירות בישראל. הלוי ציין כי עוד חברות מעוניינות לטוס לישראל, וכי "הבאתו של כנס התיירות החשוב של תעשיית התיירות בבריטניה - ITT לתל אביב ביוני 2016, מהווה הישג גדול"

| |

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, השתתף הבוקר (2.11) בארוע פתיחת יריד התיירות World Travel Market בלונדון. הלוי אמר לפספורטניוז כי "משרד התיירות מקיים פגישות עם נציגי חברות תעופה שמעוניינות לפתוח קווים לישראל. בעקבות הצלחת שיתוף הפעולה עם גרופון האמריקאית, יש התעניינות מצד אתרי הטבות נוספים שמעוניינים לעבוד איתנו וליצור חבילות נופש זולות לארץ". עוד אמר הלוי: "אנחנו מרגישים שהעסקים כרגיל. תעשיית התיירות היום מודעת לכך שבכל העולם יש תקופות של מצבי חוסר יציבות, וזה חולף. התיירות בישראל מראה חוסן".

הלוי הספיק להיפגש היום עם מארגני תיירות בנוגע להסכמי שיווק וקיום כנסים בינלאומיים בישראל, וציין בגאווה כי זכייתו של משרד התיירות בהתמודדות לארח בישראל את כנס התיירות החשוב ביותר של תעשיית התיירות הבריטית - ITT, שיתקיים בתל אביב ביוני 2016, בהשתתפות כ-400 נציגים בכירים של תעשיית התיירות בבריטניה, הינה הישג גדול למשרד התיירות. הפעם האחרונה שכנס תיירות בריטי התקיים בישראל היתה לפני 22 שנים.

 צילום: משרד התיירות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: