אא

קבוצת לופטהנזה מאחדת פעילויות של כל חברות התעופה בקבוצה

במסגרת תוכנית "ארגון יעיל ורזה" כל עסקי המכירות וניהול נמלי הבית של חברות התעופה יתנהלו ע"י הנהלת הקבוצה, כשהמטרה היא "לשפר באופן מהותי את תוצאותיה של קבוצת לופטהנזה". הליך איחוד הפעילויות בכל המדינות יושלם עד סוף 2016

| |

במסגרת תוכנית התייעלות וקיצוץ ההוצאות הכריזה הנהלת קבוצת לופטהנזה על יישום תהליך איחוד הפעילויות של חברות התעופה בקבוצה.

בעקבות פניית פספורטניוז הערב (חמישי), מפרסמת הנהלת קבוצת התעופה את ההודעה הבאה:

"לאור השינויים בקבוצת לופטהנזה, עליהם הכריז מנכ"ל החברה, מר קרסטן שפוהר (Carsten Spohr), ב-16 בספטמבר, 2015, הוחלט כי כל התהליכים, הקשורים לעסקי המכירות של חברות התעופה, בעלות נמלי בית (Hub), יאוחדו תחת ארגון המכירות של קבוצת לופטהנזה. תהליך זה הינו חלק מתוכנית "ארגון יעיל ורזה" שמטרתה להאיץ קבלת ההחלטות, לפשט מורכבויות ובשורה התחתונה, לשפר באופן מהותי את תוצאותיה של קבוצת לופטהנזה.

בראש ארגון המכירות של קבוצת לופטהנזה יעמוד ינס בישוף (Jens Bischof), אשר החל ב-1 בינואר 2016 ינהל את כלל פעילות המכירות של חברות התעופה בעלות נמלי בית (Hubs) (מאסטרטגיה ועד הובלת הפעילות וממכירות שטח עד למכירות מקוונות).

נכון לעכשיו ועד סוף שנת 2015, צוות ייעודי שמונה לפרויקט ושחבריו מייצגים את כל חברות התעופה של הקבוצה, עובד על ייעול נוסף של תהליכי המכירות בקבוצת לופטהנזה, ומגבש את דרכי שיתוף הפעולה העולמי במבנה הארגוני החדש. במקביל, הצוות יבחן כיצד ניתן לשלב משימות/תפקידים של צוותים נוכחיים בשווקים הבינלאומיים בתוך ארגון המכירות החדש של קבוצת לופטהנזה. צוות הפרויקט שלנו יבחן את כל צוותי הליבה במדינות הרלוונטיות על מנת לזהות את הדרך המתאימה ביותר לשינוי, יחד עם בעלי העניין המעורבים ונציגי העובדים. יחד עם צוותי משאבי האנוש שלנו נקבע כיצד להתקדם בכל הסוגיות הקשורות לחוזי העסקה.

המטרה היא להשלים את ההטמעה המלאה של ארגון המכירות של קבוצת לופטהנזה עד סוף 2016 ובמקביל, להבטיח את חוסנם של מותגי חברות התעופה של הקבוצה בשווקים השונים. בנוסף, אנו כמובן נמשיך להציע ללקוחות שלנו בכל העולם ובאמצעות הערוצים הרלוונטיים, מוצרים משותפים ומתואמים עם חברות תעופה שאינן בעלות נמלי בית (קבוצת יורו-ווינגס ובריסל איירליינס)."

כפועל יוצא מהחלטת הנהלת הקבוצה, במקביל לחיזוק מותגי אוסטריאן וסוויס בשווקים השונים, בהן הן פועלות, הניהול השוטף של פעילותן, כולל השיווק, המכירות וניהול נמלי הבית, יועבר לידי הנהלת קבוצת לופטהנזה, כפי שזה מכבר פעילות אוסטריאן בארץ אינה מנוהלת עוד באופן עצמאי אלא ע"י הנהלת הקבוצה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: