אא

WaterDrop: מיזם חברתי חדש להטמנת מים בנגב

שירות חדש להטמנת מים, המיועד למטיילים שעורכים טרקים בנגב, שביליסטים, תיירים וכל מי שעושה טיול של מספר ימים באזור. המיזם החברתי יאפשר למטיילים להוזיל ולהתחלק בעלויות שונות במהלך השהות בנגב

| |

שירות חדש להטמנת מים, המיועד למטיילים שעורכים טרקים בנגב, שביליסטים, תיירים וכל מי שעושה טיול של מספר ימים באזור.

זהו מיזם חברתי של היזם יואש לימון, מדריך טיולים בנגב, שמטרתו להוזיל את עלויות אספקת המים למטיילים, ולייצר חלופה בעלת יתרונות נוספים, כמו פינוי בעת פציעה או פינוי אשפה.

עד לפני כשלוש שנים, עמדו בפני מטיילים רבים בנגב שתי אופציות מרכזיות לקבלת מים במהלך הטיול. הראשונה, לחפש ג'יפאי שיסכים להגיע לחניון הלילה ויביא עמו את המים, מה שעלה מאות שקלים למטיילים. השנייה, להטמין בעצמם מבעוד מועד, מה שהעמיד את המים בסכנת גניבה ואף פגע בטבע.

ג'יפאי שמגיע לחניון שטח להבאת מים, צפוי לעלות כמה מאות שקלים. לכן, בשירות הטמנת המים - Water Drop מאתרים קודם את הג'יפאי הזול ביותר, ובעיקר מאתרים מטיילים נוספים שצריכים לקבל מים באותה נקודת מפגש, כל זאת במטרה להוזיל ולהתחלק בעלות.

יתרונות המיזם כוללים מסירת המים פנים מול פנים, מהג'יפאי למטיילים, ולא הטמנתם, מה שמאפשר גם פינוי המטייל בעת פציעה, כל צורך אחר או פינוי האשפה. כמו כן, השרות מאפשר חיסכון בזמן בעת תכנון הטיול, והוזלת המחיר במאות שקלים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: