אא

איזי ג'ט חוגגת את יום הולדתה ה-20

במסגרת יום הולדתה, החברה תפתיע 20 נוסעים אשר יקנו כרטיסים בין ה-6 בנובמבר ל-9 בנובמבר בעלות הטיסה, ויזוכו ישירות לכרטיס האשראי עימו שולמו הכרטיסים

| |

לכבוד יום הולדתה ה-20, החל ב-10 בנובמבר, חברת התעופה, איזי ג'ט, החליטה להפתיע 20 נוסעים, אשר יקנו כרטיסים באתר הבית, בין יום שישי, ה-6 בנובמבר ויום שני, ה-9 בנובמבר ותחזיר להם את עלות הכרטיס. הזוכים ייבחרו באופן אקראי, עד ארבע טיסות חזרה בהזמנה אחת ויזוכו ישירות לכרטיס האשראי עימו שולמו הכרטיסים.

בנוסף, ב-10 בנובמבר, חברת התעופה תטמין כרטיסים כתומים בכיסים ההאחוריים של מושבי הנוסעים. הנוסעים המאושרים שימצאו כרטיס כתום יזכו במשקה או חטיף ללא תשלום ממזנון הטיסה. 20 זוכים מאושרים יזכו בחופשת סופשבוע זוגי של easyJet holidays.

מתן פרסים ללקוחות הינו פן אחד של מסע פרסום רחב היקף אשר הושק על ידי איזי ג'ט מוקדם יותר השנה, על מנת לציין את יום הולדתה ה-20 של חברת התעופה. תחת הססמא "איך טסו להן 20 שנה", מסע הפרסום מביא את סיפורה של איזי ג'ט במהלך 20 השנים האחרונות, ומזמין את הנוסעים לספר את חוויותיהם כדי שיהוו השראה לדור הבא של הנוסעים.

פיטר דאפי, המנהל המסחרי של קבוצת איזי ג'ט:"בשנתנו העשרים, חשוב לנו לחגוג את הישגינו ואנו שמחים להפתיע חלק מהנוסעים שלנו, אשר שיחקו תפקיד חשוב במסע שלנו. ללא הנאמנות והתמיכה של הנוסעים שלנו, איזי ג'ט לא הייתה מגיעה להצלחה לה זכתה במהלך עשרים השנים האחרונות. מסע הפרסום בכללותו שם דגש על הדרך בה צמחנו והתפתחנו, שגם גרמה למהפכה בתחום התעופה. מסע הפרסום מביט לא רק על שני העשורים האחרונים, אלא גם מתכנן להוות השראה לדור איזי ג'ט הבא. אנו נלהבים במיוחד מפיתוחו של מסע פרסום אשר מאפשר למי שטסו איתנו להיות חלק מכך ולחלוק עימנו את הסיפורים שלהם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: