אא

רשת אירוקה זכתה במכרז הדיוטי פרי

רשת משקפי השמש זכתה במכרז הדיוטי פרי וקיבלה את הזיכיון להפעלת שתי חנויות בנתב"ג בהשקעה של 1 מיליון ₪. האחת במתחם המרכזי של הדיוטי פרי והשנייה תיפתח באולם מקבלי הפנים

| |

רשת אירוקה, רשת אופנת משקפי שמש בישראל, תנחת בקרוב בדיוטי פרי בנתב"ג. החברה זכתה היום (8.11) במכרז רשות שדות התעופה להפעלת שתי חנויות בנתב"ג. האחת תפעל במתחם המרכזי של חנויות הדיוטי פרי והחנות השנייה תיפתח במרכז המסחרי באולם מקבלי הפנים.

אירוקה תשקיע כ–1 מיליון ₪ בפתיחת שתי החנויות החדשות בדיוטי פרי שישווקו את מגוון המותגים בינלאומי הרחב ביותר בישראל, ביניהם: גוצי, דיור, פרדה, מרק ג'ייקובז, פנדי, סלין, דולצ'ה וגאבנה,  לקוסט, טומי הילפיגר, רייבן ועוד רבים אחרים. הזיכיון החדש של אירוקה הוא לתקופה של 5 שנים. 

אבי כהן, מנכ"ל מנכ״ל קבוצת אירוקה עינית מסר: "מדי שנה עוברים בנתב"ג מעל 6 מיליון נוסעים היוצאים בדרכם לחו"ל, על כן אנו שמחים לזכות במכרז להפעלת החנות בדיוטי פרי. בכוונתנו להפוך את שתי החנויות החדשות בדיוטי פרי "לחלונות הראווה" של הרשת בהם נציג את החידושים הבינלאומיים של  המותגים המובילים, ואיתם מותגים חדשים ונוספים,  נפתח ונקדם את החנויות על מנת לספק לנוסעים את מגוון המותגים הבלעדיים, במחירים האטרקטיביים ביותר תוך הענקת חווית קנייה אחרת".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: