אא

סיור סוכנים בעיר המבורג ובאיזור "היער השחור" של צפון גרמניה

הסיור נערך לכבוד הפעלות הטיסות הישירות והסדירות מתל אביב להמבורג עם חברת התעופה, גרמניה איירליינס

| |

לכבוד הפעלות הטיסות הישירות, הסדירות והייחודיות של "גרמניה איירליינס" מתל אביב להמבורג, ערכה חברת התעופה "גרמניה איירליינס" ונציגתה בישראל – "טל תעופה" בשיתוף ב.ד. גרייבר, לשכת התיירות של גרמניה ורשת מלונות לאונרדו, סיור מקצועי לסוכני נסיעות בעיר המבורג ובאזור צפון גרמניה.

הסוכנים נחשפו ליופיה ולאטרקציות הרבות שמציעה העיר המבורג לכל מטרה ולכל גיל כמו: מרכזי קניות מובילים, חיי לילה תוססים, שייט באגם אלסטר ועולם המיניאטורות הייחודי, כמו כן, ייחודה של המבורג כעיר נמל מרכזית ומובילה ונקודת יציאה לקרוזים וטיולים בצפון גרמניה ואירופה.

לדברי חברי הסיור, אחד משיאי הנסיעה היה הביקור וגילוי האזור הנמצא דרומית להמבורג והנקרא "ביספינגן" ו"סולטאו", אזור מרהיב שתשעים אחוזים ממנו הוא אגמים, יערות, צמחייה וחיות טבע. האזור כולו לדעת רבים הינו "היער השחור" הצפוני של גרמניה ולדעת סוכנים רבים, יהיה הלהיט הבא בקרב המשפחות והמטיילים הישראלים.

במהלך הביקור התארחו הסוכנים גם בכפר הנופש "ביספינגן היידה" השייך לרשת "סנטר פארקס" והמיוצג על ידי ב.ד. גרייבר. מקום זה הינו מקום מושלם לחופשה משפחתית מהנה ומשתלמת. האזור הסמוך לכפר הנופש, משלב את הטבע הייחודי והרבה מאוד פעילויות מגוונות למשפחה כמו: פארק השעשועים והבידור "היידה פארק" עם רכבת ההרים הגדולה ביותר בגרמניה ומהגדולות בעולם,"הבית ההפוך" המיוחד שכל הפעילות והביקור בתוכו נעשה בצורה "הפוכה", קארטינג ענק, ספארי, אאוטלט אופנה ועוד.

במהלך אוגסט-ספטמבר שהינה תקופת הפריחה של הפרח הייחודי "היידה"- "Heide" המסמל את האזור מתקיימים באזור פסטיבלים, אירועים ומסיבות עם הרבה אוכל ושתייה והינם חוויה שאסור להחמיץ! הסיור היה מוצלח בכל קנה מידה ובקרב הסוכנים היתה תמימות דעים: "המבורג הינה יעד אטרקטיבי ביותר עבור הישראלים מכל בחינה, כמו גם מקום אידאלי ומצוין לכל סוג של חופשה משפחתית".

  על רקע בניין העירייה בהמבורג מלמעלה, מימין לשמאל:  גילי כהן-פינגווין, רחל גורן-איסתא, הדר כרמל -אמסלם, שוש אפוטה-ב.ד. גרייבר, אילנה סלום-ביס גרמניה, רונן זאבי–גוליבר, איילה בר-לכיש טורס, קלאודיה טלרמן-אופיר טורס, לימור סבח- ב. ד. גרייבר, תקווה סעדה-אופקים, ראנם אבו סייף - נזרין טורס, דליה לוי- דיזנהאוז, מירי שרוני - המבורג טרוולרס, טניה וורופאבה - בליק, הדס מישלסקי - מלונות ליאונרדו, למטה מימין לשמאל – גיא טהלר- גרמניה איירליינס/טל תעופה ויאן שובייב - הדקה ה-90.

 

הסוכנים בהיידה פארק 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: