אא

תאילנד עומדת בראש גניבת מכשירים סלולאריים של ישראלים

כ70% מהישראלים מעדיפים לסמוך על עצמם ולא לרכוש כיסוי ביטוחי לנייד שלהם כשהם מטיילים בחו"ל. תאילנד ואחריה ספרד הן המובילות בכל הקשור לגניבה מתיירי ישראלים

| |

המכשירים הסלולאריים כבר הפכו מזמן להיות חלק מגופנו, אין מקום בארץ או בעולם שאנחנו לא לוקחים את המכשיר איתנו. לרוב המכשיר יקר ומצריך כיסוי ביטוחי אך כ70% מהישראלים מעדיפים לסמוך על עצמם ולא לרכוש כיסוי ביטוחי לנייד שלהם כשהם מטיילים בחו"ל, כך עולה מנתוני חברת PassportCard.

מפילוח נתונים נוספים עולה כי חמש המדינות המובילות גניבה של מכשירים סלולאריים מתיירים ישראלים על פי הסדר הן: תאילנד, ספרד, איטליה, סין וטורקיה.

תאילנד היא מובילת הטבלה בכל הקשור לגניבה של טלפונים סלולאריים מתיירים ישראלים. במקום השני והלא מכובד ניצבת ספרד ולאחריה איטליה וסין. טורקיה היא המדינה הסוגרת את החמישייה הפותחת. נתון משמעותי נוסף הוא כי 70% מן היוצאים לחו"ל לא רוכשים ביטוח למכשיר הסלולארי וכי רק 30% מהיוצאים לחו"ל רוכשים ביטוח למכשירם הנייד.

בתאילנד חלק גדול מהגניבות מתבצע בשטח הערים כגון בנגקוק, צ'אנג מאי וצ'אנג ראי, עם זאת, האיים קופנגן, קוסומוי וקופיפי מהווים גם הם מוקד לגניבות של מכשירים ניידים. המצב בספרד שונה במעט, רוב מקרי הגניבה מתרחשים בעיר ברצלונה אשר "מתהדרת" במספר כייסים גדול. אך ברצלונה אינה היחידה, קוסטה בראווה אשר מהווה יעד תיירות פופולארי מאוד למטייל הישראלי נמצאת במקום השני בספרד בתחום הגניבה של מכשירים סלולאריים. גם המצב באיטליה מבחינת גניבת מכשירים סלולאריים הוא בעייתי למדי, זאת משום שלקוחות רבים מתלוננים על גניבות של מכשירים שנעשו באמצעות חיתוך תיקים שנמצאו במזוודות בבתי מלון, במטוסים ובכלי רכב שכורים. גם מדינות צפון אמריקה- ארה"ב וקנדה נמצאות אף הם במקום מכובד בטבלה. עם זאת, במדינות אלו לא נרשם נתון על מוקד לגניבות של טלפונים סלולאריים והמקרים מתרחשים הן בניו יורק וטורונטו העמוסות וכן במקומות הנידחים בשתי המדינות ולכן יש לגלות משנה זהירות בכל מקום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: