אא

עלייה של 13% ביציאות ישראלים לחו"ל בעשרת החודשים הראשונים של השנה

לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה: בתקופה ינואר- אוקטובר, 5.2 מיליון יציאות לחו"ל, לעומת 4.6 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. 391 אלף ישראלים יצאו לחו"ל בחודש אוקטובר

בעשרת החודשים הראשונים של השנה, ינואר-אוקטובר נרשמה עלייה של 13% ביציאות של ישראלים לחו"ל, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. 5.2 מיליון יציאות לעומת 4.6 מיליון, כך עולה לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. בדרך האוויר נרשמה עלייה של 15%, 4.8 מיליון יציאות לחו"ל.
 
בחודש אוקטובר נרשמו 431 אלף יציאות לחו"ל של ישראלים, כאשר סך הכל יצאו 391 אלף ישראלים, מתוכם 369 אלף יצאו פעם אחת, והשאר, 22 אלף, יצאו לחו"ל בחודש זה פעמיים או יותר.
 
מתוך 431 אלף היציאות, 18 אלף (4%) שייכות לאזרחי ישראל שמתגוררים בחו"ל ובאו לארץ לביקורי מולדת. בשלושת החודשים האחרונים אוגוסט-אוקטובר, נרשמו 491 אלף יציאות של ישראלים לחו"ל בממוצע לחודש, עלייה לעומת שלושת החודשים הקודמים, מאי-יולי, בהם נרשמו 482 אלף יציאות בממוצע לחודש.
 
מניתוח נתוני המגמה של מספר היציאות לחו"ל עולה, כי בשלושת החודשים האחרונים, אוגוסט-אוקטובר, הייתה ירידה של 2% בחישוב שנתי (ירידה 0.2% בממוצע מדי חודש), לעומת עלייה של 6% בחישוב שנתי בשלושת החודשים הקודמים, מאי-יולי (0.5% בממוצע מדי חודש).
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: